sobota, 5 listopada 2016

zabawka dla psa z koszulki

Dzisiejszy post będzie dla miłośników psiaków.  Nasze pieski bardzo lubią zabawki  i pewnego dnia wpadłam na pewien pomysł, którym się z Wami podzielę.
A potrzebne są  koszulka(oczywiście niepotrzebna), nożyczki i chwila cierpliwości.







Na początek rozcinamy koszulkę na zszyciu, następnie tniemy wszerz na paski ok 1.5 cm. Jak utniemy te paseczki to łapiemy go na końcach i pociągamy, żeby się zrolował ( nie zrobiłam zdjęcia, ale mam nadzieję, że się kapniecie o co chodzi).



Układamy je wszystkie razem i związujemy na górze, a następnie dzielimy na 3 i robimy warkocza.




W połowie dzielimy na dwa.  Znów dzielmy na trzy i pleciemy mniejsze warkocze i związujemy na każdym końcu. 



 Lub też możemy te dwa warkocze złączyć razem i związać na końcach i będziemy mieć warkocz do przeciągania. 


  I żeby nie było, że zmyślam, ale Tequilka lubi się nią bawić :-).


pozdrawiam Was m. 

9 komentarzy:

  1. świetny pomysł :) na pewno wykorzystam w przyszłości. Pozdrawiam! :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Niedawno "odkryłam" Twój blog i bardzo mi się spodobał, pewno dlatego, że sama zaczynam uczyć się szyć, a u Ciebie same ciekawe pomysły:)w związku z czym nominowałam Cię do Liebster Award, szczegóły znajdziesz w moim ostatnim poście. Zapraszam i pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję za miłe słowa i nominację :-). Postaram się szybko odpowiedzieć.

      Usuń
  3. Fajne, pomysłowe diy i w przepięknym kolorze, w końcu szarości są dobre do wszystkiego.
    Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajny pomysł, który nawet taki antytalent szyciowy jak ja powinien dać radę zrobić, dzięki :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za odwiedziny i za każde słowo Twe.