wtorek, 15 listopada 2016

przygotowania

Witajcie 
ja ostatnio nie wyrabiam na zakrętach, do tego połowa listopada za nami czyli to oznacza, że za 39 dni święta. Czy Wy już szykujecie ozdoby? Ja aktualnie wymyślam nowe rzeczy, którymi ozdobię mieszkanie. Mam nadzieję, że wyjdzie tak pięknie jak sobie to wyobraziłam. Niedługo  pokażę  Wam wszystko co wymyśliłam, a dziś girlanda z czerwonych serduszek.






                                                          
                                                     Pozdrawiam Was bardzo serdecznie  m. 

8 komentarzy:

  1. Prześliczne :) Są takie urocze, że nie można oczu od nich oderwać.
    Ciekawa jestem z czego pochodzą te śliczne naturalne deski, które są tłem :)
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję :-). A te naturalne deski to materiał z Ikei(który zakupiłam kilka lat wstecz i czas służy za tło). Pozdrawiam

      Usuń
  2. Powoli też myślę nad ozdobami świątecznymi.... tak by było naturalnie i przytulnie. Kraciste serduszka są prześliczne!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. u mnie już niedługo więcej :-). I tym razem korzystam z filcu i materiału. Dziękuje za słowa uznania.

      Usuń
  3. Piękne...A wiesz, że sama swoją naukę szycia zaczęłam właśnie od szycia serduszek, chyba to nie najlepszy pomysł (bo ciężko mi sie wyrobić na łukach) ale serduszka tak mi się podobaja, że zamarzyłam uszyć sercowe dekoracje na święta:) Twoje są urocze:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj. Od razu z grubej rury poszłaś. Przy szyciu potrzeba dużo cierpliwości, ale wierzę, że Ci się uda :-). Pamiętaj o przycięciu materiału w zgięciach, żeby materiał się nie marszczył jak go odwrócisz na prawą stronę. Czekam na efekty. Pozdrawiam

      Usuń

Bardzo dziękuję za odwiedziny i za każde słowo Twe.