piątek, 2 września 2016

I mamy wrzesień

Witam się z rana. Pewnie wszyscy już po wakacjach, zrelaksowani, wypoczęci ?? Mam nadzieję, że tak. Ja sierpień miałam bardzo wyjazdowy, ale było minęło, w kalendarzu widziałam, że już wrzesień do nas zawitał ;-). Dzieciaki w przedszkolu to mamuśka do pracy wziąć się musi :-). Nadrabiam jak zwykle zaległości i u siebie i u Was :-).  

A dziś tymczasem super hiper zestaw dla Zuzi :-). Miało być dużo zawieszek na ścianę, literki, słonie, a nawet żyrafka. Słoniki na szczęście doczekały się nowych oczek z koralików, a słoniki ogonków z muliny zaplecionych w warkoczyk. Projekt był wyzwaniem i wydaje mi się, że podołałam. Pozdrawiam 






1 komentarz:

  1. Piękny zestaw pasteli. Całość robi wrażenie, każdy element z osobna również :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za odwiedziny i za każde słowo Twe.