środa, 23 marca 2016

Wielkanoc tuż tuż

Nadszedł już czas pokazać jakie przygotowałam ozdoby w tym roku. Niestety brakło mi czasu na jakieś super ozdoby. Ale to co sobie wymyśliłam udało się. Tak więc kurczaczki w skorupkach są (mam zamiar je w Wielkanoc pochować i moje dziewczynki będą szukać). Zawieszka króliki z filcu, oczka zrobiłam z koralików, a kokardkę z szarej włóczki. I jeszcze wieniec z przepiórczych jaj. I gotowe styropianowe jaja, ale tak mi się spodobały, że musiałam je mieć.  Jak przeglądałam Wasze blogi to wiem, że już piękne rzeczy stworzyłyście, także życzę Wam nowych pomysłów i inspiracji na przyszły rok. 












                                      




pozdrawiam m. 


4 komentarze:

  1. Piękne! Te dziewczyny Twoje to pewnie już duże i piękne panny? Duuużo radości życzę!

    OdpowiedzUsuń
  2. Kurczaczki w jajeczkach zdobyły moje serce, ale to już wiesz ;) Piękne zdjęcia Masiu! Wesołych Świąt :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne dekoracje :)

    Cukrowy baranek ma złociste różki,
    pilnuje pisanek na łączce z rzeżuszki.
    A gdy nikt nie patrzy, chorągiewką buja,
    i cichutko beczy Święte Alleluja.
    Wesołych Świąt! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne dekoracje, pomysłowe i pięknie się prezentują:)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za odwiedziny i za każde słowo Twe.