czwartek, 3 marca 2016

pomoc

Witam
a ja znowu się zjawiam jak przeciąg. Obiecuję, że będę, że pokażę jak coś robię, a tu klops. Musicie mi wybaczyć, ale u mnie teraz jest bardzo szalony czas(chyba już o tym wspomniałam). Pracuję nad tym, żeby wszystko dograć i mam nadzieję, że już wkrótce pokażę czym będę się zajmować).
 Dziś natomiast chciałabym się zwrócić do Was z prośbą.
Niedawno dowiedziałam się, że 7 miesięczna córeczka mojej koleżanki jest chora na rdzeniowy zanik mięśni, jest to schorzenie nerwowo-mięśniowe o podłożu genetycznym. Diagnoza brzmi strasznie  jednak jest szansa by im pomóc i dlatego zwracam się do Was z prośbą o pomoc dla Natalki :-) 1% nic nie kosztuje, a może tak wiele. Wspólnymi siłami możemy pomóc rodzicom walczyć z chorobą i dać szansę Natalce na walkę z chorobą. Tu jest strona, wejdźcie poczytajcie, pomóżcie. 




pozdrawiam 
m.

1 komentarz:

Bardzo dziękuję za odwiedziny i za każde słowo Twe.