niedziela, 10 stycznia 2016

łatwe czapki ze swetra

Witam się w Nowym Roku i życzę Wam aby  2016 był lepszy niż lata wcześniejsze. 
Dziś pokaże Wam jak można zrobić czapkę ze starego swetra. Potrzebny będzie niepotrzebny sweter, wstążeczka i nożyczki. Takie cudo robi się dosłownie w 5 minut. A w oczach dziecka stajesz się bohaterem dnia. Zwłaszcza jeśli na już potrzebna jest czapka dla lalki. 



A zrobiłam to tak :

Odmierzyłam 15 cm od ściągacza i zawiązałam bardzo mocno wstążeczkę. Następnie odcięłam rękaw 2 cm powyżej wstążeczki. Tak powstała czapka numer 1. Materiał się nie snuł także druga czapka powstała identycznie. Nie ma jedynie ściągacza, ale  to nie problem, zawinęłam brzeg pod spód. Z drugiego rękawa postanowiłam zrobić czapkę dla krasnoludka i tutaj odmierzyłam ok. 30 cm i na końcu zawiązałam wstążeczkę, odcięłam 2 cm nad wstążeczką i gotowe. Poniżej możecie zobaczyć efekty :






                     Czapki poniżej również zrobione z rękawów :-) identycznym sposobem. 


  Przy tych   musiałam zasiąść do maszyny, bo zrobiłam je ze środka swetra. Nie ma takich szerokich ściągaczy w rękawach. A chciałam zrobić coś fajnego na sesję zimową dla moich dziewczyn.




Mam nadzieję, że pomysł się przyda.
pozdrawiam M.

10 komentarzy:

  1. Chciałam napisać dla kogo łatwe, dla tego łatwe, ale to rzeczywiście wydaje się łatwe, poza tym jest bardzo pomysłowe i recyklingowe jak lubię;). Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Olu no pewnie, że łatwe :-). Jak zrobisz to się pochwal. Pozdrawiam

      Usuń
  2. Kapitalne Marzenko! Jak tylko nadarzy się okazja, to wykorzystam Twój pomysł :)
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana korzystaj korzystaj :-). Pozdrawiam

      Usuń
  3. super pomysł! Pozdrawiam z Kuxni Upominków:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Na pewno skorzystam z pomysłu! Jest świetny
    :)

    Zapraszam do mnie na Candy :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za odwiedziny i za każde słowo Twe.