piątek, 6 listopada 2015

Miau

Witam się z rana .
tak jak obiecałam dziś coś nowego :-). Dzieciaczki uwielbiają wszystkie zwierzątka, a chyba najbardziej kotki i psy. Także poszłam za tym pomysłem i na razie powstały oto takie poduchy koty. Intensywnie próbuję zaprojektować poduchę pieska, także trzymajcie kciuki, żeby mi się udało.  To wkrótce pochwalę się efektami.








 Cztery pierwsze kotki będzie można już niebawem zobaczyć w superaśnej warszawskiej kawiarni, którą zakłada moja koleżanka. I jak się to stanie to oczywiście o wszystkim napiszę. A tymczasem 
staram się nadrabiać zaległości i odwiedzać Wasze blogi. I mam nadzieję, że małymi kroczkami będzie możliwe znowu być częścią tego cudownego blogowego świata.

Miłego dnia 

18 komentarzy:

Bardzo dziękuję za odwiedziny i za każde słowo Twe.