środa, 10 czerwca 2015

torba

Witam w ten piękny słoneczny dzień. Mam bardzo dużo zaległości, ale postanowiłam wygospodarować kilka chwil. Dziś będzie o rzeczach jakie uszyłam na dzień dziecka dla dziewczynek. Teczka na kredki i mazaki jest moim projektem od początku do końca, jednak jak będę szyła drugą to wiem, że muszę dopracować kilka rzeczy. Torba sowa jest odwzorowana , Zuzia dostała taką torebkę, a że czas płynie i Polcia chce mieć też takie rzeczy jak starsza siostra, to niestety nie zostało mi nic innego jak uszyć podobną. Chyba wyszło ok  i teraz na szczęście mam dwie zadowolone małe dziewczynki. 
Miłego dnia i mam nadzieję, że częściej uda mi się zamieszczać rzeczy. 







6 komentarzy:

  1. Marzenko śliczne torebunie :) a organizer na kredki to super pomysł!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Siostry=wszystko razy 2, czyli podwójne piękno :) Wspaniała mama :) Ściskam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Organizer na kredki jest rewelacyjny!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne są Twoje prace:) Już zbieram fundusze!

    OdpowiedzUsuń
  5. ta sówka to cudeńko!!! :) zawsze wszystko jest idealne ale sówka to sama słodycz :)

    OdpowiedzUsuń
  6. świetne torby sowy! też myślałam o takich, ale z braku czasu muszą poczekać w kolejce do uszycia! pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za odwiedziny i za każde słowo Twe.