wtorek, 28 kwietnia 2015

Witajcie
a czy myślicie, że lalki też zasługują na narzutki? A ja Wam powiem, że i owszem. Ta narzutka jest malutka i uszyta specjalnie do zabawy dla lalki. Jestem z niej bardzo zadowolona jest słodka i śliczna... Do kompletu powstały woreczki na zabaweczki i dla mamusi woreczek na bieliznę.

A co u nas? Już chyba dobrze, ospa odpuściła, tfu tfu żadne katary się nie pojawiły także mam nadzieję, że wirusy do końca wakacji nas nie zaatakują. 
Miłego wieczorku 
pozdrawiam 
m.





7 komentarzy:

  1. Naprawdę jest słodka i śliczna! Zdrówka dla Was wszystkich:))

    OdpowiedzUsuń
  2. Woreczki cudne, szczególnie ten drugi przypadł mi do gustu:) jak byłam małą dziewczynką, a było to trochę czasu temu:) moja ciocia tez uszyta dla mnie cały komplet pościeli na łóżeczko, które zrobił mi Tata, och to były czasy:)
    Buziaki:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna , chyba każda dziewczynka by takie cudeńka chciala dla swoich lal

    OdpowiedzUsuń
  4. Pięknie, kolorowo i słodko:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja miło znowu gościć u Ciebie. Mam sporo zaległości ale już biorę się do pracy:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za odwiedziny i za każde słowo Twe.