poniedziałek, 23 marca 2015

psiaki

Wiosna nastała, a ja nadal nie wyrabiam na zakrętach ...Mam tyle zaległości, ale jakoś praca w rękach wcale nie wre ... Nie myślcie, że narzekam, tylko troszkę staram się usprawiedliwić i pomalutku nadrobić stare posty.
 Już dawno miał być ten o psiakach ;-), choć chyba bardziej o gadżetach dla nich . Przyszły na świat w styczniu wszystkie maleńkie, białe  i cudowne - 2 suczki i 2 pieski. Jak to ja psiara, oczywiście zauroczona nimi, pomyślałam co by dla nich nie wymyślić. A wiedziałam, że po 7 tygodniach pójdą do nowych domów także wpadłam na kocyki z metryczką ;-). Polar obszyłam płotkiem na około różowe wiadomo, że dla suczek,a niebieskie dla psiaków. Dodatkowo pomyślałam, że materiałowe kosteczki będą dobrym pomysłem na te małe ząbki i o dziwo bardzo się sprawdziły te kosteczki. Zresztą sami zobaczcie co mi z tego wyszło. 





                                         
                                                      a oto psiaki i mamusia :-)




nasza gwiazdeczka obecnie wygląda tak :








Miłego wieczoru 


6 komentarzy:

  1. Wybacz ale sama nie wiem co mnie bardziej urzekło, Twoje uszytki czy psiaki:) Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Są cudne i psiaki i ich gadżety:) świetny pomysł z tymi kocykami z metryczką:)
    Cudnie, cudnie:)
    Buziaki:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Słodziutkie psiaki! Cudne prezenciki dla nich wykonałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  4. psiaki sa urocze!!! niech im się dobrze mieszka w nowych domkach :) a szujątka im śliczne uszyłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ojej Nasze słodziaki :) cudowna wyprawka dla każdego szczeniaka. Wszyscy nowi właściciele byli zachwyceni. A Tequilka jaka modelka śliczna :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Super pomysł z gadżetami ;-))) Psiaki po prostu cudne! :-) Pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za odwiedziny i za każde słowo Twe.