środa, 18 marca 2015

kocyki z minky

Witajcie
nie było mnie wieki, ale wierzcie mi po takich perypetiach ostatnią rzeczą o której myślałam był blog. Na początku marca znowu trafiłam do szpitala z młodszą córeczką. Po tygodniu leczenia, a bardziej nawodnienia wypuścili nas do domku. W weekend mnie zmogło i przeleżałam z łóżku bez sił. Weekend minął i nie uwierzycie w poniedziałek ponownie trafiłam do szpitala, tylko ze starszą córką. Nie mogłam w to uwierzyć to było jak zły sen, ale najważniejsze, że to nic poważnego. Rota wirus zaatakował i niestety odwodnienie, choć u Zuzy dodatkowo zapalenie oskrzeli doszło. Nic się nie martwcie już jest dobrze :-). Jesteśmy w domku i się dochodzimy do siebie. 

Zmiana tematu na właściwy ;-), choć po takiej nieobecności sama nie wiem co dziś napisać ;-). I tak pomyślałam, że czas na kilka słów o polarze minky. Bo chyba każdy go lubi, bo jest milutki i fajnie wygląda prawda? No i ja uległam jego urokowi, zaczęłam go używać zamiast zwykłego polaru i powiem Wam, że efekt jest bardzo zadowalający :-). Teraz kocyki oprócz polaru mają również wypełnienie antyalergiczne, bo bez niego byłyby bardzo cieniutkie niezbyt ładne. 
Dziś pokaże kocyki dla Jasia i Wojtusia. Bliźniaki skradły moje serducho :-) miałam przyjemność ich sfotografować. 
A efekty mojej pracy zobaczycie poniżej zapraszam :

Poznajcie Jasia i Wojtusia :



A tutaj kocyki dla słodziaków, kocyki są podobne, ale jednak różne jak oni dwaj :-).






Do kocyków uszyłam płaskie poduchy słonie i piłeczki dla malutkich łapek.




Pozdrawiam i mam  nadzieję, że już nic mnie nie odciągnie od pisania :-).

8 komentarzy:

  1. Cudne kocyki ;) Dużo zdrówka dla Was.

    OdpowiedzUsuń
  2. Czasami i tak bywa... choroba nie wybiera, ale dobrze, że wszystko jest ok:)
    A co do kocyków, to dla mnie bomba:)
    BUZIAKI :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zdrówka życzę więc i niech już te choróbstwa Was omijają wielkim łukiem !!!
    Kocyki śliczne!!! Słonik i piłeczka też :)

    OdpowiedzUsuń
  4. fantastycznie wygladają :) zarówno kocyk jak i chłopaki :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepiękne rzeczy szyjesz!! Cuda!!! Czy mogłabym skorzystać z któregoś wzoru? urzekły mnie słonie i żyrafki!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne kocyki:) czy to co widzę na rzegach to minkowa lamówka? wygląda to pięknie:) piękny patchwork, pikowałaś go?

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za odwiedziny i za każde słowo Twe.