piątek, 20 lutego 2015

wymianka

Zapowiada się dziś piękny dzień :-). Dziś jak zawsze post piszę z prędkością światła, bo jak zwykle milion rzeczy do zrobienia. Ciekawa jestem czy byście zgadły co ja mam dziś do zrobienia ;-) i najważniejsze czy mi się uda to zrobić. Jednak może przejdę już do właściwego tematu, a mianowicie wymianka. Tak tak to kolejna wymianka :-), a z Edytką to już chyba 3, a że ja jej prace uwielbiam tym bardziej cieszę się, że mogę mieć kolejną rzecz jej autorstwa :-). Tutaj możecie zobaczyć jakie cuda robi. Ja uszyłam dla niej, a raczej dla Antosia narzutkę 120x200 cm i 3 jaśki na poduchy, i wiecie co, napiszę nieskromnie, że wyszła cudna. Jak przymierzyłam do łóżka dziewczynek to myślałam, że ją zostawię ;-).  A  Edytka zrobiła laleczki na szydełku dla moich dziewczynek, a ja dostałam drewniane kostki z napisem HOME same cudowne rzeczy. 

Zapraszam 






a tutaj narzutka i poduchy dla Antka 




miłego dnia 

7 komentarzy:

  1. Bardzo udana wymianka :) pozazdrościć prezentów :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Marzenko narzutka i jaśki są cudne i Antoś jest zachwycony!!!! zresztą nie tylko on :) dziękuję Ci raz jeszcze :))))) i ogromnie się cieszę, ze mogę mieć kolejną piękna rzecz uszytą właśnie przez Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Faktycznie wszystkie Wasze wymiankowe rzeczy wyglądają super!
    Pozdrawiam!

    robiewdomu.pl

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna wymianka! Lalunie są superowe, a Antoś i jego mama na pewno będą zachwyceni prezentem:))

    OdpowiedzUsuń
  5. Same wspaniałości przygotowałyście na wymiankę :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Takiej wymianki tylko pozazdrościć :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za odwiedziny i za każde słowo Twe.