wtorek, 17 lutego 2015

w pokoiku

Kocyk dla Igorka uszyłam jeszcze przed świętami i myślałam wtedy, że szybciej uda mi się go dodać, jednak chyba wszystko czasem musi poczekać na swoją publikacje. Dziś jest ten dzień. Patrycja mama Igora przesłała mi kilka zdjęć pokoju z wszystkimi rzeczami. Zapytałam czy mogę użyć ich na blogu i na szczęście się zgodziła, za co jeszcze raz Ci bardzo dziękuję. 
 I napiszę nie skromnie, czy Wy również myślicie, że wszystko się pięknie prezentuje?
 Uważam, że pokoik jest cudny i każdy szczegół dopracowany nie tylko  kolorystycznie. Zapraszam do oglądnięcia.







                                         
miłego dnia  m.

8 komentarzy:

  1. Pięknie zaaranżowana przestrzeń dla Malucha. A kocyk bardzo mi się podoba

    OdpowiedzUsuń
  2. Idealnie piękny i kocyk i pokój. Ciekawe kiedy Maleństwo zrobi w nim trochę bałaganu :-) Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny kocyk i ładny pokoik:)

    OdpowiedzUsuń
  4. O rety, idealnie dopasowane kolory. Super pokój, a Twój kocyk idealnie pasuje!

    robiewdomu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Kocyk świetny i rewelacyjnie się wszystko komponuje!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Pięknie przygotowany pokoik dla malucha, cudnie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Kocyk i pokoik uroczy, serdecznie pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za odwiedziny i za każde słowo Twe.