środa, 4 lutego 2015

Próbuję sklecić kilka zdań i sama nie wiem od czego zacząć. Ostatnio czas nie jest dla mnie łaskawy ciągle coś się dzieje i nie mam czasu na posty, a nie wspomnę o czasie na przyjemności. Miniony tydzień dał mi popalić, a bardziej wirusy z którymi musiałam się zmierzyć. Skończyło się szpitalem i kroplówkami, ale na szczęście tylko dwie doby i jesteśmy już w domku. A szpitalowi mówimy stanowczo, a kysz.

Obiecałam Wam narzutkę jaką uszyłam dla moich dziewczynek, pierwszy raz szyłam z aplikacjami, które ręcznie pikowałam. Tematem przewodnim była baletnica. Nie wyszła mi najgorzej, rzekłabym, że cieszy oko i nie tylko moje. Projektowanie tej narzutki bardzo mnie wciągnęło i na pewno jeszcze kilka postaram się uszyć. Rok się zaczął urodziny maluszków się szykują ;-) także ręce będą pełne pracy. Przy okazji zmieniliśmy dziewczynkom oświetlenie,a że lampa wydawała się taka uboga, to postanowiłam je ozdobić pomponami. 
Zobaczcie jak wyszło :






dobrej nocki 




17 komentarzy:

  1. Narzutka prześliczna, właśnie dla dwóch słodkich dziewczynek :))
    Dużo zdrówka, i zapomnijcie o szpitalach!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ślicznie, różowiutko i dziewczęco ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. No rewelacja :) narzutka słodka a spódnica baletnicy super :) a pomponiki rzeczywiście dodają lampie uroku :) podziwiam i gratuluje talentu :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Narzutka piękna ....i ta baletnica. Napracowałaś się bardzo.Szkoda,że moja córa wyrosła już z różu:) Pozdrawiam serdecznie.Ania

    OdpowiedzUsuń
  5. Idealny zestaw. Podziwiam :) Dużo zdrowia, oby wirusy omijały!

    OdpowiedzUsuń
  6. Jest tak pięknie, że dziewczynki na pewno są zachwycone bo mają teraz jak w najpiękniejszej bajce:) szkoda, że ja nie miałam jako dziecko tak słodkiego, ślicznego pokoiku:) chyba bym go nie opuszczała...a przynajmniej niechętnie:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo fajna cukierkowa narzuta :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Prześliczne:) a po nocy w takim łóżeczku to wszystkie paskudne wirusy muszą sobie pójść, gdzie pieprz rośnie. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wow, piękna narzutka z pięknymi aplikacjami. Jesteś w stanie zarówno maszyną, jak i igłą zrobić wszystko. A pompony urocze. Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękna narzuta! W oczy rzuciła mi się dekoracja lampy - cudowna...

    OdpowiedzUsuń
  11. Ojej prześliczna narzutka , pomponiki cudaśne a Ty ciągle zaskakujesz swoimi pomysłami ☺ Dziewczynki na pewno dumne ze swojej mamusi.

    OdpowiedzUsuń
  12. Całosć wygląda obłędnie! zazdroszczę talentu krawieckiego! :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. Narzutka jest cudna, a baletnica jest nieziemska!!! Zazdroszczę takiego talentu, ja ze swoja maszyną dopiero się poznajemy a do miłości to nam jeszcze daleko hehehe.....

    OdpowiedzUsuń
  14. Po prostu piękne ... zakochałam się!!! :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Dziękować to za mało za takie miłe słowa. Jeszcze raz każdej z Was z osobna dziękuję ślicznie :-).

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękna i bardzo dziewczęca narzuta:)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za odwiedziny i za każde słowo Twe.