poniedziałek, 9 lutego 2015

piłeczki

No to zima nastała na całego :-), śnieg prószy, także za oknami biało, a mróz stuka do okien. Nie wiem jak Wy, ale ja lubię jak jest tak bialutko i jak można bałwana ulepić i pójść na sanki. Tych dni gdzie śnieg staje się szary i plucha na chodnikach się robi, wolę nie pamiętać.  
Mam straszne zaległości w pisaniu i zastanawiam się jak to zrobić, żeby być na bieżąco i żeby móc Was odwiedzać i wiedzieć co dzieję się w sieci ? Może ktoś ma jakieś podpowiedzi? 
Tymczasem pokaże piłeczki jakie ostatnio zrobiłam. Pomyślałam, że to fajny pomysł do małych rączek, wszyłam też kilka metek, żeby dzieciaczki mogły za nie trzymać lub pociumkać je sobie. Ciekawe czy Wam się spodobają ?






inne pokażę  w zestawach z kocykami :-).

Miłego dnia życzę 

11 komentarzy:

  1. Śliczne, każda piękna :) a co do czasu sama nie potrafię się zorganizować :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale fajny pomysł!!! Mój synek ma taką starą ze sklepu i dopiero teraz się nią bawi. A tu przecież nowiutką można uszyć! Dzięki za inspirację.

    OdpowiedzUsuń
  3. Urocze są! Idealne do ciumkania :P Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  4. śliczne piłeczki :)
    co do pisaniu i czytaniu na innych blogach to ja robię to jak córa śpi najczęśniej w dzień, lub wieczorem jak zaśnie

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajne piłeczki, z pewnością spodobają się dzieciom, a to najważniejsze ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale uroczy pomysł. Słodziachne te piłeczki ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Urocze. Idealne dla maluszków :-) Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo Wam wszystkim bardzo dziękuję :-).

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo Wam wszystkim bardzo dziękuję :-).

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczne piłeczki,dzieciaczki na pewno zachwycone :) Mam podobne problemy jak Ty,ostatnio zmobilizowałam się i staram się wpisy na blogu robić częściej,gorzej z odwiedzaniem blogów...no,ale staram się wytrwale ;)
    Dziękuję za odwiedziny ♥ pozdrawiam serdecznie ♥

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za odwiedziny i za każde słowo Twe.