środa, 11 lutego 2015

kocyki

Witajcie
chciałam  bardzo podziękować wszystkim odwiedzającym mojego bloga oraz wszsytkim, którzy zostawiają komentarze. To bardzo napędza do działania i chcę się robić jeszcze więcej i więcej. Niestety nie zawsze czas jest naszym sprzymierzeńcem  i często tak się dzieje, że nawet jak coś zrobię to niestety musi swoje wyleżeć zanim sfotografuję i udostępnię na blogu. Ale obiecałam, że pomalutku będę wszystko zamieszczać i tak dziś pokaże kocyki. Pomyślicie znowu, ale cóż poradzić, przecież to ich najwięcej szyję. Także mam nadzieję, że nie rozczaruję Was.

                                                          - kolorowy dla Helenki :-)



                                                     
                                                           - szaro- różowy dla Ani




- kocyk  róż z miętą dla Felicji. Mamusia jak go otrzymała w podziękowaniu napisała jest taki jak sobie wymarzyłam. Naprawdę takie podziękowania łapią za serducho.




11 komentarzy:

  1. Szaro - różowy mój faworyt :) ale wszystkie są piękne :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kocyki piękne jak zawsze Marzenko :)

    OdpowiedzUsuń
  3. oj Kochana skąd ja znam ten ból uciekającego czasu - biegać zaczęłam a dogonić go nie mogę :) a kocyki śliczne i dodatki urocze ... a jak komuś się nudzą to niech nie patrzy :) ja popatrzę :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczny ten różowo - miętowy! Pozdrawiam cieplutko!

    Robiewdomu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Prześliczna jest Twoja twórczość, a pastelowe kocyki do zakochania :))

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne jak zawsze i co ważne, w rzeczywistości jeszcze ładniejsze niż na zdjęciach:) Pozdrawiam, także w imieniu mamy Helenki:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudowne kocyki i możesz je pokazywać i pokazywać są cudowne i uwielbiam je oglądać. Pozdrawiam serdecznie i czekam na więcej :-)))))

    OdpowiedzUsuń
  8. cudne Marzenko!!!! piękne pastelowe kolorki!!

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczne! Moim faworytem jest ten w szarościach dla Ani, piękny!!! :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za odwiedziny i za każde słowo Twe.