wtorek, 2 grudnia 2014

wymianka

Czy znacie Anetkę z bloga anett-art ? Jeśli nie zapraszam do niej i zobaczycie jakie cuda robi :-). Teraz na blogu  można wygrać u niej cudownego misia Stefanka. Ale może przejdę do właściwego tematu :-). Jakiś czas temu zapytałam Anetkę czy nie zechciałaby zrobić dla moich dziewczynek pudełeczka na kredki, a ja w zamian uszyję cokolwiek tylko będzie chciała. Jak ustaliłyśmy co i jak z niecierpliwością czekałam na efekty naszej pracy.
Wczoraj dotarła do nas  paczuszka i jakież było moje zdziwienie oczywiście pozytywne. Pudełeczko było dużo większe niż myślałam. Do tego przecudne wykonanie,  przepiękne transfery z przodu i wewnątrz wieczka i napisy takie jakie prosiłam. Naprawdę Anetka włożyła w to pudełeczko dużo pracy. Jestem nim zachwycona i podoba mi się w tym pudełeczku dosłownie wszystko. I cieszy mnie fakt, że moje córki w pokoju mają kolejną piękną rzecz. Anetko dziękuję Ci bardzo :-).










 Anetka chciała dla swojej córeczki 3 słoniki na ścianę. I poprosiła, żeby były podpisane Natalia. Imię miało być koło trąby, ale bałam się, że mi się nie zmieści, także wymyśliłam serduszka z  filcu a przeszycia zrobiłam trzema kolorami, żeby pasowały do słoników. Oczy standardowo zrobiłam z guzików.  Zawsze staram się dorzucić jakiś drobiazg i tym razem były to serduszka dla Anetki i dla Natalki i gwiazdeczka na choinkę ;-). No nic zobaczcie sami 









Miłego dnia życzę 
pozdrawiam M.















7 komentarzy:

  1. Marzenka cudne te sloniki, a pudełeczko przepiękne, faktycznie Aneta wyczarowuje niesamowite dzieła :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo udana wymiana. Pudełko piękne niepowtarzalne. Twoje słoniki i serca jak zwykle śliczne.

    OdpowiedzUsuń
  3. Marzenko dziękuje jeszcze raz za taką wymiankę udaną :) Słoniki wiszą od pierwszego dnia na ścianie małej a serducha i gwiazdka na szczebelkach łóżeczka, bo przecież od razu je na swoją poduszkę położyła i postanowiłam przywiązać je do szczebelków :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wspaniała wymianka, ale cudeńka powstały!

    OdpowiedzUsuń
  5. Prześliczne pudełeczko z moim ukochanym motywem, takim samym jak moja Jagódka na zamówienie otrzymała od Gosi ze Starego Pianina na deseczce:) a w zamian tak śliczne, słoniki i pozostałe zawieszki wysłałaś! Szkoda tylko, że gwiazdki nie widać. Pewnie jest równie śliczna:) słoniki aż trzy z trąbami w górze przyniosą dużo szczęścia:) także wymianka się udała:)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za odwiedziny i za każde słowo Twe.