niedziela, 7 grudnia 2014

ozdoby

Tydzień grudnia już za nami..,
Wczoraj Mikołaj powinien dotrzeć do Waszych domków... my chyba w tym roku byliśmy grzeczni, bo i do nas dotarł :-). Ale co tam nie o Mikołaju dziś miało być, a o ozdobach świątecznych. W weekend zrobiłam maraton po sklepach i jestem zachwycona, wystrojem, dodatkami. Ach wydałabym krocie na te wszystkie świecidełka, ale postanowiłam, że w tym roku część prezentów zrobię sama i tak samo z ozdobami na choinkę. Dużo czasu i pracy mnie to kosztuje, ale efekt końcowy mnie cieszy także dziergam dalej ;-). Dziś będzie pierwsza część moich wymysłów. A w ciągu tygodnia zamieszczę resztę moich pomysłów na prezenty i ozdoby.








dobrej nocki m.

22 komentarze:

  1. Ja ciągle jeszcze zbieram pomysły na świąteczne dekoracje i na pewno tak jak Ty będę je robić sama. Chociaż niektóre ozdoby są tak piękne i kuszą, by sięgnąć po nie na sklepową półkę ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj tak kuszą kuszą...w tym roku nic nie kupiłam w sklepie. W tym roku stawiam na rękodzieło i sama wręczam moje ozdoby i sama takie dostaję :-). A cieszą oj cieszą :-).Czekam na Twoje

      Usuń
  2. Serducha są przecudne! Piękna idea przyświeca Twojej pracy:) obdarowani na pewno będą zachwyceni:) liczy się inwencja twórcza :)
    BUZIAKI

    OdpowiedzUsuń
  3. też już powinnam zacząć coś robić.

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne ozdoby na choinkę, na girlandy i inne miejsca:) Bardzo mi się podobają

    OdpowiedzUsuń
  5. no i super ,że prezenty i ozodby sama wykonasz!!! zawsze to coś innego, orginalenego !!!
    ozdóbki śliczne, szczególnie te serduszka i choinki!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudne zawieszki:) Jak dla mnie serduszka i laski wiodą prym.Gratuluję pomysłów:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne!:) też muszę coś wymyślić, bo Święta już za dwa tygodnie! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki.. I już coś wymyśliłaś? Domyślam się, że cuda :-)

      Usuń
  8. Pierwszy raz tu jestem i muszę przyznać, że pięknie jest u Ciebie! Twój talent i pomysłowość idą równym krokiem z pracowitymi dłońmi i stąd rezultat. Ozdoby są cudne... a wyobrażam sobie jak przystroisz dom na święta !!! Niecierpliwie czekam na następny post :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi rozgość się. Dziękuję za miłe słowa :-). Pozdrawiam

      Usuń

Bardzo dziękuję za odwiedziny i za każde słowo Twe.