wtorek, 4 listopada 2014

Witajcie to znowu ja.
Zastanawiam się czy Wam ten czas tak przelatuje przez palce? Codziennie myślę o tym co chciałabym napisać i co zamieścić, ale niestety na myśleniu się kończy. A do tego ten dzień który kończy się o  17:00 kto to wymyślił ?

A dziś pokażę Wam coś innego. A mianowicie ozdoby do obroży dla psiaków, poprosiła mnie o nie siostrzenica mojego mężusia- napisała tylko kokardki, kosteczka i kwiatuszki. Na razie powstały tylko 4, bo nie miałam czasu na więcej. Jako modelka wystąpiła moja sunia, ale nie patrzcie na jej fryz. Dopiero czeka nas wizyta u groomera ;-) i wtedy już będzie ślicznotka. Także mam nadzieję, że następnym razem dumnie będzie prezentowała kolejne ozdoby :-) , a już kilka pomysłów mam. 








dobrej nocki życzę Wam 

m. 

11 komentarzy:

  1. Ale super pomysł, wyglada jak dama :)

    OdpowiedzUsuń
  2. O matko jakie cudeńka :) i piesek przesłodki :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Słodka sunia:) i do tego ślicznie ubrana, a jaka profesjonalna modelka, chyba podkarmiłaś ją czymś, że tak grzecznie pozuje:))

    OdpowiedzUsuń
  4. super!! i model cudownie wygląda w obóżce !!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Jaka śliczna panienka :) W kokardkach wygląda super :)

    OdpowiedzUsuń
  6. WOW!!! Rewelacyjny pomysł i wykonanie :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za odwiedziny i za każde słowo Twe.