środa, 19 listopada 2014

na różowo

 Dzień dobry :-)
Posta zaczęłam pisać wczoraj jednak wena twórcza mnie opuściła i jakoś nie umiałam sklecić ze sobą żadnego słowa. Mam nadzieję, że dziś w pośpiechu kilka słów uda mi się napisać. 
Narzutki, które dziś zaprezentuję są dla dwóch siostrzyczek Lenki i Idalii. I nie myślcie, że to ta sama narzutka ;-).  Na jednym zdjęciu zestawiłam je razem, by można było dostrzec różnice. Jestem z nich bardzo zadowolona. Właścicielki również, także radość jest podwójna. 
Miłego dnia


                                   

                                   













14 komentarzy:

  1. No i jak zwykle piękne, pełna profeska :) a na spineczki sie chyba zapisze w kolejce :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aguś podaj tylko kolory i się zrobi. Dzięki wielkie

      Usuń
  2. Piękne narzutki, ja już się nie mogę doczekać swojej :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Edytko narzutka pomalutku się szyć zaczyna :-).

      Usuń
  3. Dużo takiej radości Ci życzę, bo ona daje najwięcej przyjemności :) Narzutki są urocze! Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  4. Takie dziecięce rzeczy są bardzo słodkie i urocze :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak Aguś. Dziecięce rzeczy są słodziachne, chyba dużo we mnie dziecka, że takie cały czas szyję ;-).

      Usuń
  5. dziewczęco, słodko, pastelowo :):)

    OdpowiedzUsuń
  6. Faktycznie bardzo podobne :) Są śliczne, takie cukierkowe, do zjedzenia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Asiu starałam się jak mogłam :-). A Tobie jak idzie z szyciem patchworka? Ja wymyśliłam sobie teraz quilt z aplikacjami tylko zastanawiam się czy starczy mi wytrwałości, żeby go zacząć i skończyć ;-). Pozdrawiam

      Usuń
    2. Nie idzie :( Na razie brak mi materiałów i czasu...nie wiem, kiedy to zrobię. Ostatnio poduchę szyłam Emilce, bo marzyła o lodzikowej :)
      Pozdrawiam Cię cieplutko :*

      Usuń
    3. Zerknęłam w internecie co to ten quilt - ciekawa sprawa, bardzo efektowne :) Znając Twoje zdolności na pewno sobie poradzisz :)

      Usuń

Bardzo dziękuję za odwiedziny i za każde słowo Twe.