czwartek, 27 listopada 2014

gwiazdki

Witajcie
 wczoraj w radiu usłyszałam, że do świąt 4 tygodnie i złapałam się za głowę. To już naprawdę tylko 4 tygodnie? A takie miałam plany, że wcześniej zacznę wszystko robić, żeby zdążyć, a tu taki psikus. Kurcze ten czas zwiewa jak szalony, chyba muszę zmienić plany na najbliższy weekend.
A dziś tak na szybko gwiazdki z imieniem na choinkę i jeszcze kilka  takich gwiazdek powstanie :-).











                                                           miłego dnia m.

13 komentarzy:

  1. Gwiazdorska obsada, nie ma co :D Super!

    OdpowiedzUsuń
  2. Przeurocze te gwiazdki, świetny pomysł jako dodatek do prezentów bo to prezent sam w sobie i w dodatku spersonalizowany

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne! no niestety czas nie ubłagalnie pędzi :/ sama też nie wiem kiedy i gdzie on ucieka :/
    BUZIAK

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne gwiazdki! Ja już czekam niecierpliwie na święta :) Też muszę coś wymyślić na choinkę :) i nie tylko :) Ten czerwony materiał mnie kusi! groszki, kratka :) muszę zamówić! Pozdrawiam i zapraszam do mnie na GIVEAWAY!

    OdpowiedzUsuń
  5. piękne gwiazdeczki, a czas i u mnie goni jak szalony:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudeńka!
    To fakt, czas pędzi jak szalony...weekend spędzę na robieniu kalendarza dla Miśki, to pierwszy w Jej pięknym, malutkim życiu :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne gwiazdki, bardzo fajny pomysł :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczne gwiazdki i woreczek:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Gwiazdki bardzo ładne. Pomysł z imionami świetny.

    OdpowiedzUsuń
  10. Super mieć takie spersonalizowane ozdoby na choince, w dodatku tak pięknie wykonane :) Wspaniały pomysł na prezent! Szkoda, że ja nie mam takiego talentu ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Witam :) trafiłam tu do Ciebie dzięki Twoim odwiedzinom na moim blogu :) dziękuję za miłe słowa :)
    Ależ tu u Ciebie cudnie kolorowo, a jakże inspirująco :) uwielbiam podglądać czyjeś pracę i z każdej co nieco zaczerpnąć dla siebie :) a u Ciebie jest na co popatrzeć :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za odwiedziny i za każde słowo Twe.