piątek, 17 października 2014

Wyniki

 Witajcie
nie wiem od czego zacząć? Może na początek powiem przepraszam, że musieliście czekać tyle na wyniki, ale dziś wieczór już wszystko się okaże :-). Ten miesiąc jest bardzo imprezowy :-) i tydzień temu odbyły się urodzinki mojej starszej córeczki Zuzy. A jutro idziemy na urodzinki do mojej babci na 80 urodziny. I wymyśliłam sobie, że uszyję dla niej coś specjalnego i poniekąd stąd całe opóźnienie. Jednak nie zamęczam kochani wyniki już dziś.
 Do konkursu zgłosiło się bardzo dużo osób. Nie spodziewałam się aż takiego zainteresowania. 
 W konkursie do wygrania było 6 nagród, dwie czapki, dwa komplety serca, szara żyrafka w kratkę oraz 3 słoniki wisząca dekoracja na ścianę. Poprosiłam o wpisanie w komentarzu jaką  nagrodę każdy z Was by chciał otrzymać. Zrobiłam tabelki, wycięłam paseczki  poskładałam na małe kwadraciki i wrzuciłam do wazonika. Bardzo chciałam, żeby córeczki mi pomogły, ale niestety wylosowały po jednej karteczce a resztę osób musiałam wylosować  już sama. Zapraszam na wyniki 




                                                            Żyrafka powędruje do :


                                                         
                                                                       czapki powędrują do :



                                                                       serduszka powędrują do


A słoniki do 



Gratuluję wszystkim wygranym :-)
Zwycięzców proszę o kontakt email  z adresem do wysyłki.
Miłego wieczoru

9 komentarzy:

  1. O jaka miła niespodzianka w sobotni poranek:) szczęśliwa malutka rączka:) bardzo się cieszę i gratuluję pozostałym:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję za zabawę i gratuluję zwycięzcom :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję za zabawę i gratuluję wygranym:)
    Zapraszam na moje jesienne Candy i odwiedzenie mojego szyciowego bloga.

    OdpowiedzUsuń
  4. Hura! Ależ się cieszę! Pięknie dziękuję za zabawę :-) Pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń
  5. Ogromne gratulacje. :))
    Dziękuje za możliwość udziału w zabawie.
    Marteczki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. No i kurcze przegapiłam, a tu żyrafka była do wzięcia:( Gratuluję zwycięzcom nagród a Tobie oczywiście pomysłowości i pięknego wykonania. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  7. O rety, a ja kompletnie zapomniałam wziąć udział :(

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za odwiedziny i za każde słowo Twe.