niedziela, 5 października 2014

wymianka

Kolejna wymianka za mną. 
Tym razem miałam przyjemność uszyć sowy dla Grodzi , a raczej dla jej pociech córeczki i synka. Sówki miały być fioletowa i zielona i tak sobie wymyśliłam, że będzie to Pan i Pani sowa. Iwonka się zgodziła na mój pomysł, poniżej efekt mojej pracy:






      Udało mi się spotkać z Iwonką osobiście na spotkaniu Małopolanek. Niestety nie mogłam zostać                                                 na nim , ale następnym razem będę na bank.
W zamian za sowy  dostałyśmy dwa szare berety  i same zobaczcie jakie śliczne są i jak fajnie dziewczynki  w nich wyglądają :-). A jeśli podobają się Wam tak samo jak mi to tutaj  możecie podejrzeć jak je można zrobić :-). Oprócz beretek dziewczynki dostały jeszcze spineczki do włosów.



                                   




Niestety tylko jedno zdjęcie razem, bo Polunia jest w takim wieku, że muszę ją baaardzo przekonywać, a Zuza jak to Zuza chętnie pozuje :-).
Miłego dnia Wam życzę :-)
maszka 

11 komentarzy:

  1. Sówki rewelacyjne a berety na dziewczynkach prezentuja się świetnie :)))

    OdpowiedzUsuń
  2. Sówki widziałam na żywo.. super!
    Wymianka widzę bardzo udana!

    OdpowiedzUsuń
  3. Och te Twoje modelki, do schrupania :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ślicznie dziewczynom w beretach :) świetna wynianka :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna wymianka, obie strony zostały pięknie obdarowane :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. cudowna wymianka ! JA uwielbiam wymianki :)

    OdpowiedzUsuń
  7. bardzo się cieszę ,że berety pasują!:) dziewczynki wyglądają cudnie! a u mnie sówki biją rekord popularności:))) całusy:*

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za odwiedziny i za każde słowo Twe.