wtorek, 7 października 2014

narzutka i królisie Zu i Po

Nie wiem od czego dziś zacząć, ale może od zwykłych rzeczy a cudowności zostawię na sam koniec. Koleżanka poprosiła mnie o narzutkę dla swojej córeczki. Przy omawianiu  wielkości i  kolorów, Aga  pokazała mi co robi po godzinach. Jak zobaczyłam to mnie zatkało. Zapytałam czy komuś pokazywała? Aga na to, że nie, że to jej  hobby i  bardziej na prezenty dla kogoś. Zachęciłam do założenia bloga, żeby  świat dowiedział się  o tych cudach. I chyba trochę ją przekonałam, bo w końcu dostałam link do bloga. Zapraszam do mamagness gdzie  możecie zobaczyć jej piękne rzeczy. 

                              A tutaj możecie zobaczyć narzutkę jaką uszyłam dla Hani: 






A tutaj królisie ,które zamówiłam dla dziewczynek. Jak je zobaczyłam od razu się zakochałam :-). I jak dziewczynki dostały również były szczęśliwe. A jak zobaczyłyśmy te małe literki na ich brzuszkach to  skakałyśmy z radości. Króliczki są  każdym szczególe dopracowane. 






miłego dnia
Pozdrawiam maszka

13 komentarzy:

  1. Narzutka jak zwykle piękna, a te króliczki naprawdę super:) Już odwiedziłam blog Agi i jestem pod wrażeniem jej prac, piękne rzeczy robi:)) Pozdrawiam ciepło Kasia:))

    OdpowiedzUsuń
  2. Marzenko jak już niejednokrotnie mówiłam, ja jestem pod wrażeniem Twoich dzieł. Dziękuję Ci za Twoją mobilizację, można powiedzieć, że jesteś "matką chrzestną" mojego bloga :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczna narzuta, a ten pluszak naprawdę uroczy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale piekne króliczki :-) dopracowane w każdym calu a narzutki jak zawsze cudne...buziaki

    OdpowiedzUsuń
  5. Narzutka śliczna, taka kolorowa :-) Właśnie szybciutko zajrzałam na blog Agi, jestem pod wrażeniem cudowności jakie wyczarowuje na szydełku, misie i króliczki są wyjątkowe. Pozdrawiam, Karolina

    OdpowiedzUsuń
  6. Masiu u Ciebie jak zawsze wszystko dopracowane - uwielbiam :) A, że królisie podobają się dziwczynkom, to nie dziwota.

    OdpowiedzUsuń
  7. Królisie są mega !! :) <3 Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Marzenko, narzutka ma wspaniałe kolory! Jak zawsze wyczarowałaś cudo :)
    Na blogu u mamagness, gdzie jest zdjęcie na najwłaściwszym miejscu (łóżku właścicielki) wpasowało się idealnie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. ślicznie kolorowa narzuta (pięknie połączone kolory), króliczki przesłodkie

    OdpowiedzUsuń
  10. Króliczki są najcudowniejsze na świecie.
    A kolory narzuty - jak z bajki. :)))

    OdpowiedzUsuń
  11. Króliczki są prześliczne, takie urocze stworzonka z nich :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za odwiedziny i za każde słowo Twe.