czwartek, 9 października 2014

na niebiesko

Witajcie
niedawno był dzień chłopca.Wiem, wiem, że już jest październik i ten dzień dawno minął, ale jak zwykle się nie wyrobiłam :-(. Także dziś opóźniony post, a w nim wszystko dla małych mężczyzn. Żebyście nie myśleli, że u mnie tylko różowo i cukierkowo. 

Miłego oglądania

Narzutka dla Stasia ma wymiar 100x180. Jest zapikowana i obszyta granatowym materiałem w kropeczki. 


    - narzutkę dla Stasia zapakowałam w worek. Myślicie, że to fajny pomysł?



A tutaj kocyki :-). Kocyk dla Jasia był dość długo  projektowany, ciągle nie spełniał oczekiwań mamy. Na szczęście Jaś miał chrzest i Madzia kuzynka mamy podjęła decyzję, że same zaprojektujemy ten kocyk(oj trzęsły mi się dłonie). Na szczęście kocyk bardzo się spodobał  i było łał  :-). Bardzo się ucieszyłam i  kamień spadł mi z serca, bo martwiłam, że nie podołam.




Kocyk dla Filipka 




Kocyk dla Beniaminka





 -  a ta różowa żyrafka jest dla siostrzyczki małego Beniaminka.



miłego dnia :-).
 Z radością witam nowe obserwatorki :-), rozgościcie się .

13 komentarzy:

  1. Kolejne cuda Marzenko!!! Ufff....to nie tylko ja taka maruda ;)
    Zapraszam Cię na Candy do mnie :)))
    Pozdrawiam...

    OdpowiedzUsuń
  2. Niesamowite te kocyki :) bardzo fajne są :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne :) Bardzo starannie wykonane i pomysłowe :) Takich cudów w sklepie nie znajdziemy ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Też uważam ,że pomysł z workiem jest super, czy do wózka czy pod łóżeczko .Bardzo praktyczne !

    OdpowiedzUsuń
  5. Ależ mi się podobają te Twoje zabawki.. Aż żałuje, że nie mam maleństwa. :)))

    OdpowiedzUsuń
  6. oj napracowałaś się by tyle szyjątek uszyć :) oj te słoniki Twoje są słodkie :):)

    OdpowiedzUsuń
  7. Podziwiam - estetykę ogólną, staranność uszycia, cierpliwość do tak pracochłonnych rzeczy. Piękne!

    OdpowiedzUsuń
  8. Wspaniałe twory, świetnie się prezentują :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne, bardzo dopracowane zestawy. A worek świetnie uzupełnia kocyk:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne prace, naprawdę szyciowa z Ciebie kobieta ;) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  11. Oj jakie piekne ,zapraszam do mnie ja u Ciebie juz sie rozgościłam,pozdrawiam:-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Wszystko pięknie i ładnie :) Ten pierwszy koc w worku podoba mi się najbardziej. Zwykły worek, a bardzo zmienia postać rzeczy, wygląda naprawdę ekstra. Jak z czasopisma dla rodziców, z rubryki "POLECAMY" :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za odwiedziny i za każde słowo Twe.