piątek, 3 października 2014

filcowe robótki

Witajcie
ten tydzień był ciężki. Dziewczynki złapały katar także spędziłyśmy tydzień we trzy i było bosko :-). Malowałyśmy, rysowałyśmy, kleiłyśmy i każda z nas była zadowolona. Niestety nie miałam za bardzo czasu na bloga, mam nadzieję, że jestem usprawiedliwiona. Na szczęście dziewczynki były tak wyrozumiałe, że ręczne prace mamy trwały, ale chyba tylko dlatego, że robiłam zabawki dla nich :-). Bardzo lubię filc, gdyż łatwo się na nim pracuje i można wyczarować cuda. Co prawda moje rzeczy nie są cudowne jak innych, jednak na potrzeby moich dziewczynek myślę, że są ok.

kilka klatek z naszej zabawy :



- a teraz moje filcowe robótki ;-)
kto zamawiał pizzę ?




     W tej pizzy fajne jest to, że można ją zjeść a potem na nowo przyszykować
- kto jest głodny to zapraszamy :-) 






- a może jajko sadzone? 


- a może farfalle z warzywami  


dobranoc 




22 komentarze:

  1. Świetne ! Naprawdę ładnie wykonane i jaka zabawa dla dzieciaków :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki Aguś. Wierz mi że warto było :-)

      Usuń
  2. Super, widać że zabawa była udana, pizza wygląda rewelacyjnie .

    OdpowiedzUsuń
  3. Aa!! Super są te filcowe przekąski! No pizza extra! Na pewno świetna zabawa była :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Rewelacyjne filcowe "jedzonko". Ja poproszę na cienkim cieście. Piękne zdjęcia, a to ostatnie mnie urzekło. Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Justynko pizza czeka zapraszam. Cieszę się, że Ci się zdjęcie filipka podoba :-) (też je uwielbiam. Malutki miał tu 3 tyg i bosko pozował , czyli spał :-)).

      Usuń
  5. Fajnie! Ja moim maluchom tez takie różności wymyślać. teraz jesteśmy na etapie "wszystko z ciastoliny" ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki. Martuś u nas też ciastolina jest na topie, tylko ja za nią zbyt nie przepadam ;-). Także wymyślam im inne zabawy

      Usuń
  6. Genialny pomysł na kreatywne spędzenie czasu z dzieciakami :) Pizza świetna!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak Madziu. Polecam bo zabawa w pizze nie tylko dla maluchów ;-)

      Usuń
  7. To Ci zabawa:) brawo za inwencję Twórczą:) BUZIAKI :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale zgłodniałam:), aż mi tą pizzą zapachniało. Piękne zdjęcia... Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Masiu pizza jest GENIALNA! Dziewczynki mogą sobie same komponować - no rewelka pomysł. Podziwiam :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Rewelacyjny pomysł miałaś Marzenko :) ja wpraszam się na pizzę ;) o ile coś jeszcze zostało???

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja bym chętnie taką pizzę u Pani zamówiła, powinna Pani mieć je w ofercie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Rewelacyjne twory! Takie zabawki są piękne i dadzą wiele wspomnień z świetnej zabawy, super ;)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za odwiedziny i za każde słowo Twe.