czwartek, 4 września 2014

wyzwanie

Wrzesień trwa, nowe wyzwania są także i ja postanowiłam wziąć się do pracy i uszyć specjalnie coś na szufladowe wyzwanie .Tym razem są to zwierzęta, padło na myszkę, bo moje córki lubią bajkę o tańczącej myszce. Długo zabierałam się za tą myszkę, bo wydawało mi się, że to ciężki orzech do zgryzienia. I tak jak myślałam łatwo nie było, chwile mi zeszło zanim ją uszyłam. Zresztą dużo rzeczy muszę przy niej poprawić, może przy następnej pójdzie łatwiej?  Zapraszam do oglądania :

                                                



                                         Myszka bardzo jest zadowolona  z nowego domku ;-).



                                       Muszę jej chyba towarzystwo na plac zabaw uszyć.





                                        Myszkę zgłaszam do szufladowego wyzwania :-)

 

                                  i  Was zachęcam do zabawy w wyzwania. To super zabawa

17 komentarzy:

  1. Śliczna, słodka, urocza i jaka elegancka:) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Prześliczna Myszka i najważniejsze , że ma śliczny domek :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale świetna!!! Aż mi się dawne lata przypomniały:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bardzo mnie to cieszy :-) dzięki wielkie Martuś.

      Usuń
  4. Urocza mysza, oby więcej takich powstało, ta jest świetna :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Trzeci raz próbuję wrzucić komentarz:( tym razem napiszę krótko, może sie uda:)
    Myszka jest cudna!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki Martuś widać do trzech razy sztuka :-)

      Usuń
  6. wow!!! Myszka jest po prostu cudowna :)))) będę się powtarzać ale uwielbiam Twoje szyjątka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Edytko powtórzę się dzięki wielkie

      Usuń
  7. O rety! Marzenko, wyszła mistrzowsko, jest fenomenalna!
    Kurczę, gdybym tylko miała takie zdolności...co prawda nigdy nie próbowałam, ale mam wrażenie, że tak pięknie by mi nie wyszło, idealna :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Myszka jest urocza!
    Witam w Szufladowym wyzwaniu.

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za odwiedziny i za każde słowo Twe.