piątek, 12 września 2014

wąż

Cześć wszystkim. 
Chciałam zapytać czy spotkaliście się gdzieś ze zdjęciami węża ze skarpetek? Ja wczoraj zobaczyłam takiego węża i oczywiście postanowiłam takiego dziewczynkom zrobić. Najgorsze jest to, że nie było instrukcji wykonania także zrobiłam je tak mi się wydawało, że tak trzeba ;-). Muszę się przyznać, że robiłam go na szybko i nie przemyślałam jego buzi, zresztą na zdjęciach widać, że język ma za wysoko i zamiast przeszyć go wszerz to przeszyłam wzdłuż, ale to nic Polcia zadowolona, a drugiego skarpetkowego węża już będę wiedziała jak zszyć :-). Jak macie dużo pojedyńczych skarepetek myślę, że warto pokusić się na takiego węża. Po weekndzie zamieszczę kursik jak zrobić takiego węża.







Miłego weekendu :-). Pozdrawiam


13 komentarzy:

  1. Rewelacja! A Polcia jest cudna!

    OdpowiedzUsuń
  2. Spisałaś się na medal, wąż jest rewelacyjny! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wąż śliczny w przecudnych kolorach. Pamiętam, że jak byłam w podstawówce to też sobie węża uszyłam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fantastyczny, już czekam na Twoje DIY wężowe, kilka skarpetek powinno się znaleźć :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zabieram się do zrobienia takiego węża ze skarpetek. Pojedynczych skarpetek całe pudło, ale zapału do szycia mniej... chyba czekam na maszynę do szycia, super ten wasz wąż

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za odwiedziny i za każde słowo Twe.