środa, 24 września 2014

Urodzinowe CAnDy

Witajcie nie uwierzycie minął  już rok odkąd założyłam bloga. Z tej okazji postanowiłam rozdać kilka rzeczy, a że nie mogłam się zdecydować na jedną  ;-), będzie ich aż sześć ;-), czyli będzie aż sześciu zwycięzców :-).  Nagrody podzieliłam na grupy będzie coś dla maluszków, starszych i coś dla dużych. W urodzinowej rozdawajce będzie można przygarnąć żyrafkę lub słoniki(zawieszkę na ścianę), dla troszkę większych dwie bawełniane czapki "smerfetki", a dla zupełnie dużych  dwa zestawy  2 ozdobnych serduszek na klamkę.



Zabawa będzie trwała do 11.10.2014 roku 
Zasady :
1. W zabawie każdy może wziąć udział, wystarczy że w komentarzu o tym napiszesz. W miarę możliwości napisz jaka nagroda by Cię interesowała :-), będzie mi łatwiej  przy losowaniu.
2. Wklej poniższy baner na swoim blogu i podlinkuj .
3. Jeśli chcesz możesz dodać się do obserwatorów bloga, będzie mi niezmiernie miło.

 Jeśli nie masz bloga, zapraszam na FB ,
tam również ogłosiłam zabawę i każdy będzie miał szansę wygrać jedną z sześciu nagród.
Zasady:
1. wystarczy, że polubisz maszkownię
2. udostępnisz na swoim profilu 

a tak się prezentują rzeczy :

dwie czapy jedna z szarą kokardką, drugą z granatową 


                                                  
  pierwszy zestaw serduszek 




 drugi zestaw serduszek 



A tak się prezentują na klamce 


żyrafka



i słoniki zawieszka na ścianę 



Serdecznie zapraszam do zabawy, będzie mi niezmiernie miło jak dołączysz :-)





34 komentarze:

  1. Serduszka i żyrafka skradły moje serce. Bawimy się na facebooku. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zgłaszam się :)Tyle prezentów,że nie wiem co bym chciała. Słoniki są urocze i chętnie się na nie skusze pomimo, że nie mam dzieci...:) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. super konkurs...bierzemy udział i mamy nadzieję na wygraną :)
    Paulina Matuszewska

    OdpowiedzUsuń
  4. Pewnie ,że się zapisuję :) Nic nie wybieram, bo liczę na trochę szczęścia, będę zadowolona z każdej rzeczy :) :) :) już wstawiam banerek :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ooo, ale trafiłam - od razu na candy! Mnie najbardziej smerfetka ujęła :)

    OdpowiedzUsuń
  6. serduszka poproszę :) Kasia :)

    OdpowiedzUsuń
  7. To już rok, ale ten czas mija :-) Z chęcią przygarnę żyrafkę albo słoniki, nie mogę się zdecydować ;-) pozdrawiam ciepło, Karolina

    OdpowiedzUsuń
  8. Słonika na szczęście poproszę ;) ale wszystkie nagrody są cudowne!!!!

    OdpowiedzUsuń
  9. Tyle tu cudności, że muszę wziąć udział :) Staję w kolejce po serducha, wybór był bardzo trudny, ale udało się zdecydować ;) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  10. Witam, przyłączam się do zabawy :) Najbardziej spodobały mi się serduszka i słoniki :) Banerek już u mnie na blogu, pozdrawiam :)
    http://babaja-aga.blogspot.nl/

    OdpowiedzUsuń
  11. Obserwuje i podziwiam od dawna :) Jakiś czas temu miałam szczęście wygrać śliczne szyjątko na innym blogu - dla moje córeczki. Teraz może coś dla synka? :) Uwielbiam Twoje żyrafki i słoniki. To może słonika na szczęście:) Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Z chęcią wezmę udział w zabawie;)
    Banerek na http://joanna-kwiecistybalkon.blogspot.com.
    W przypadku szczęścia poproszę pierwszy zestaw serduszek - skradły moje serce!
    Pozdrawiam ciepło :-)

    OdpowiedzUsuń
  13. Tyle słodkości oczywiście się zapisuję:) baner już jest u mnie http://szydelkowe-cuda.blogspot.com/
    A jako nagrode wybieram czapeczki:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Zapisuje się do zabawy, bo wiem już, które słodkie kilkulatki ucieszyły by się z takiego prezentu najbardziej :) Podlinkowany baner u mnie na sutasz-agi.blogspot.com
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ups, teraz dostrzegłam, że zapomniałam - preferuję nagrodę dla średniaków :) Czyli czapeczki.

      Usuń
  15. Hej :) super zabawa i oczywiście zapisuję się i staję w kolejce po...bardzo chętnie po słonika :) córa by się uradowała :)
    Pozdrawiam Aneta

    OdpowiedzUsuń
  16. zapisuje się, tylko jak tu zdecydować, którą nagrodę wybrać, hm stawiam na serduszka :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Zapraszam na bloga z konkursami/rozdaniami, możesz dodać także swój konkurs ; )
    http://blogowekonkursy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Również i ja zapisuję się w kolejce. Banerek na http://artbyelsa.blogspot.com Co do nagród to ciężko się zdecydować... ale gdybym miała, aż tyle szczęścia to poproszę o serducha lub żyrafkę. Pozdrawiam i ślę buziaki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak naprawdę to wszystko jest cudowne. Słoniki i czapeczki również. Jeśli będę miała szczęście przy losowaniu to przyjmę wszystko:)

      Usuń
  19. I ja dołączam do zabawy - mnie z kolei serce skradły słoniki i czapeczki :))

    OdpowiedzUsuń
  20. Ojej takie śliczności, że i ja muszę wziąć udział:) banerek u mnie: http://liona-mojepasje.blogspot.com
    A marzy mi się żyrafka dla mojej Jagódki:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Dopisuję się do kolejki :) a moje serce zaczęło bić mocniej na widok serduszka......cudne.

    OdpowiedzUsuń
  22. Zapisuję się i ja i wszystkiego twórczego życzę :)
    Chętnie przyjęłabym czapeczkę :)
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie :)
    decupogodzinach.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. To zabawy staję i ja :)
    Żyrafka skradła moje serce!
    Banerek umieszczam na www.decustyle.blogspot.com
    BUZIAK :*

    OdpowiedzUsuń
  24. Ja również dołączę do zabawy :)
    Żyrafka i słoniki są urocze :)
    banerek na http://teresa-teresa1305.blogspot.com/
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  25. Z przyjemnoscia i ja sprobuje szczęścia :) Ogromnie spodobały mi się te czapeczki :) Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  26. A mi najbardziej podobają się serduszka z pierwszego zestawu.. :) <3
    Ustawiam się w kolejce.
    Banner: http://marteczki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. czapeczki wspaniałe :) co prawda nie mam córeczki, a 2 synków, ale córcia mojej siostry wyglądałaby w nich zachwycająco :)
    pozdrawiam
    Agnieszka
    szymanska25@wp.pl
    nie mam bloga, więc udostępniam link o zabawie na fb :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Piękne cukierasy do zdobycia! Wszystkie mi się podobają, ta żyrafka jest słodka, serduszka piękne, czapeczki urocze, słoniki również kochane :) Teraz właśnie zbieram różne gadżety na prezent dla mojej chrześnicy która kończy roczek :) Także staję w kolejce a co, może się uda :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Chętnie staję w kolejce i zapraszam na moje candy! Zostaję także obserwatorem, ale nie z racji rozdawajki, po protu podoba mi się tu:)

    OdpowiedzUsuń
  30. Jakie to wszysko słodkie:) Grzechem byłoby nie spróbować!

    OdpowiedzUsuń
  31. Cudowne te słodkości!
    Chętnie staję w kolejce po żyrafkę, którą oczywiście podarowałabym mojej córci Oli.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za odwiedziny i za każde słowo Twe.