czwartek, 18 września 2014

TSD dzień drugi

Witajcie
tak jak wcześniej wspominałam niestety nie uda mi się codziennie zamieścić rzeczy w ramach TSD.  Dziś nadrobię wczorajszy dzień i mam nadzieję, że to nie będzie problem.
Dziś uszyłam sukienkę dla mojej starszej córeczki. No dobra nie całą uszyłam sama, aż taka zdolna nie jestem. 

 Poszłam trochę na łatwiznę obcięłam podkoszulek Zuzy, który troszkę się nam poplamił ;-). A do niego doszyłam kawałek materiału. Podało na granatowe paseczki, bo uwielbiam takie zestawienia :-). A na przyszłe wakacje jak pojedziemy nad morze to sukienka będzie jak znalazł.



                                     
  A tak wygląda w całości :-)


a no i jeszcze serduszko naszyłam ;-) 




miłego dnia 
Ps. Zdjęcia na szybko także - sami rozumiecie ;-)


18 komentarzy:

  1. Witaj Marzenko, pięknie prezentuje się sukieneczka, a córcia przeurocza.Pozdrawiam Ania

    OdpowiedzUsuń
  2. rewelacyjna!!!jestem pod wrazeniem bo sukienka wyszła naprawde pięknie!

    OdpowiedzUsuń
  3. Sukienka wyszła śliczna, oby tylko córka nie za bardzo urosła, choć wygląda że zostawiłaś trochę zapasu. Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No tak zapas jest ;-), myślałam, że krótsza będzie, ale na przyszłe wakacje będzie jak ulał ;-). A potem młodsza będzie chodzić ;-)

      Usuń
  4. Sukienka rewelacyjna, pomysł miałaś świetny!!!! Zuzia jest urocza :)
    Buziaki...

    OdpowiedzUsuń
  5. Hej,
    Ja też lubię takiego rodzaju połączenia :) i oczywiście ,że jesteś zdolniacha :) w dodatku kreatywna :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale śliczna!!! Super - dla mojej księżniczki też byłaby cudna.

    OdpowiedzUsuń
  7. Zdolna z Ciebie kobietka i kreatywna. Świetne rozwiazanie dla poplamionej koszulki, mała przeróbka a jaki efekt!

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudna! I długość rewelacyjna! Bardzo lubię takie letnie stroje :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetna przeróbka, zazdroszczę takiej ładnej sukienki:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Prześliczna ta sukieneczka:-) Zuzia jak zawsze cudna modelka:-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Prześliczna! Zdolniacha jesteś i tyle ;-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczna sukienusia!! Mała wygląda w niej uroczo:)

    Przy okazji dziękuję za odwiedziny i bardzo miły komentarz!

    OdpowiedzUsuń
  13. Twoja córeczka jest urocza, uwielbiam na Nią patrzeć, aż buzia sama się uśmiecha :)
    Sukienka jest wspaniała, kurczę, aż muszę przejrzeć Miśki szafę, może znajdę coś do podobnej metamorfozy :) Inspirujesz Marenko! :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za odwiedziny i za każde słowo Twe.