wtorek, 16 września 2014

kominy

Pogoda nas rozpieszcza i póki co jesieni nie widać ;-), ale już pomału powstają pierwsze komplety, komin plus czapa :-). Jeden komplecik dla Polci, ale nie mojej ;-), drugi zestawik dla Jaśka komin w auta wyszedł superowy, kolejny dla Kai, a na koniec komin patchworkowy :-)(bardzo czasochłonny, ale warto było posiedzieć nam nim kilka godzin, żeby go uszyć. Zuzka jak go dziś zobaczyła to od razu na szyję zarzuciła i dumnie w nim pomaszerowała do przedszkola.

Zanim pokaże Wam kominy chciałam napisać, że przystępuję do TSD(Tydzień szycia dzieciom) o którym dowiedziałam się tutaj homemade Paula Luczak mam nadzieję, że się jeszcze załapię ;-). Jest do 21.09 jeszcze 5 dni także może mi się uda. Co prawda ciężko będzie codziennie coś mi pokazać, ale postaram się a co. Zacznę od kominów i czapek, a na ostatni dzień zostawię wisienkę( mam tylko nadzieję tylko, żę uda  mi się tę wisienkę skończyć ;-)).





  A  teraz komplecik dla Polci ( o nim też wspomnę jeszcze w innym  poście :-))



                 

                                                       komplecik dla Jasia



zestawik dla Kai





                              patchworkowy komin ten dla Zuzy, ale Poli też uszyję




             I co Wy na to ? Jesień może przychodzić co ;-). Miłego dnia lecę do pracy.
                                                                    Pozdrawiam m.

30 komentarzy:

  1. Fantastyczne! ten patchworkowy śliczny! Warto było nad nim pracować, bo efekt świetny :) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Sama bym takim kominem nie pogardziła, szczególnie ten patchworkowy mnie uwiódł :) Może zacznij szyć coś dla "trochę" starszych dziewczynek. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Olu ja mogę coś dla starszych dziewczynek spróbować :-)

      Usuń
  3. Cudne!! świetne kompleciki i chyba od gapię od Ciebie i uszyje mojej małej:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Moje ulubione :) W zeszłym roku podziwiałam i teraz też z uśmiechem patrzę na te urocze i jakże wygodne kominy :) Powodzenia w wyzwaniu! Czekam na wisienkę :P

    OdpowiedzUsuń
  5. Rewelacyjne kominy, bardzo fajne komplety ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Kochana, ten granat pasuje Zuzi idealnie. Choć w patchworku się już zakochałam - zdecydowanie wart jest większego nakładu pracy. Trzymam kciuki w wyzwaniu i czekam niecierpliwie na wisienkę ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Domi teraz tak się zastanawiam czy to będzie wisienka? dzięki

      Usuń
  7. Kominy fantastyczne!!! Patchorkowy wyszedł ekstra i wcale się Zuzi nie dziwię ;-) a Polusiowy komplecik jest boski, dziękuję :-) buziaki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Edytko dzięki. I cieszę się, że jesteście z Polusią zadowolone :-)

      Usuń
  8. Oj tak, z takimi cudnymi kominami jesień Wam nie straszna :)
    Patchworkowy jest cudny! Uwielbiam te zlepki kawałków materiału, zawsze je tak pięknie zestawisz, że powstają cuda. Jak widać, nawet komin w patchworku zrobisz :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudne kominy :) I ja z przyjemnością ogromną będę odwiedzać tutaj Ciebie, pozdrawiam, Justyna :)

    OdpowiedzUsuń
  10. :) urocze i pomysłowe , ten z malutkimi kwiatuszkami od razu przyciągnął moją uwagę :) Pozdrawiam, cmok

    OdpowiedzUsuń
  11. Fantastyczne są i bardzo urocza modelka ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Witam czy jest możliwość zamówienia takiego kompletu czapki i komina dla córeczki? Śliczne są a nigdzie nie mogę takich znalesc

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. myślę, że nie będzie problemu. Proszę o kontakt mailowy :-)

      Usuń
  13. A możesz zdradzić jakie długie i szerokie robisz te kominy? I na ile razy obkręcają szyję?
    A coś źle chyba dobieram wymiary, bo nie fajnie mi się układają.
    Z góry dziękuję

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękne komplety.. sama bym taki przygarnęła :)
    BUZIAK :*

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za odwiedziny i za każde słowo Twe.