czwartek, 21 sierpnia 2014

Witam ponownie w maszkownii.
 Czy Wy też tak macie, że po wakacjach ciężko się Wam ogarnąć i wrócić do rzeczywistości? Czy tylko ja tak mam ;-)?. Ta sterta prania, prasowania itp itd, a do tego wszystkie obowiązki. Pomału ogarnęłam chatkę puchatka także mogę nadrobić moje zaległości w postach ;-) i na Waszych blogach(bo dawno do Was nie zaglądałam za co przepraszam bardzo).
 Pewnie mi nie uwierzycie, ale przed naszym wyjazdem   działo się oj działo. Maszyna zasuwała tak bardzo, że kilka igieł połamałam ;-).W pewnym momencie już myślałam, że nie będę miała czym szyć ;-).Jednak na szczęście wszystko pokończyłam. Także dziś kilka zdjęć z narzutkami.

Te dwie narzutki zaprojektowane wraz z Kasią, mamą dwóch cudownych  dziewczynek :-). Narzutki są długie i wąskie i mają wymiar 90x200cm. Kwadraty są większe niż do tej pory i dlatego są po 3 w każdym rzędzie. A teraz sami oceńcie czy Wam się podobają.
Kolorowa jest dla 2 letniej Kamilki (no musiało być  koloroowo :-)).




A ta druga jest dla starszej siostry Kamilki.  Kolory to ciemny szary, fuksja i ciały w czarne kropeczki, żeby narzutkę rozjaśnić.




                        Narzutki się bardzo podobały co bardzo, ale to bardzo mnie cieszy :-).



Pozdrawiam serdecznie i zapraszam na więcej mam nadzieję, że uda mi się codziennie zrobić wpis. 

8 komentarzy:

  1. Ale cuda! Dwójeczka ogromnie mi się podoba :)
    Miło będzie odwiedzać Cię codziennie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Tyle tych kocyków u Ciebie i każdy inny i każdy piękny! Nie byłam na wakacjach w tym roku więc nie miałam takiego problemu z rozleniwieniem :) Parę dni i wpadniesz w rytm :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Narzutki jak zwykle bajkowe....slicznie zaprojektowane kolorystycznie..

    OdpowiedzUsuń
  4. Witaj kochana:-) Ja po naszym urlopie dochodziłam do siebie i do codzienności jakieś dwa tygodnie, ale najważniejszy był wypoczynek i naładowanie akumulatorów na kolejny roczek:-) :-) :-)
    A Twoje kocyki są oczywiście urocze, ale ten drugi jest po prostu cuuuudny:-) :-) :-)
    Pozdrawiam gorąco Kasia:-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudowne narzutki jak zawsze ! Zachwycasz mnie swoimi szytymi kocykami i dodatkami dla Ciebie za kazdym razem :) Ja mam tak samo o wakacjach ze nie moge sie z niczym ogarnac :)

    OdpowiedzUsuń
  6. piękne te narzutki :) takie energetyczne i wesołe :) super. pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne jak zawsze u ciebie Maszko :)))

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za odwiedziny i za każde słowo Twe.