poniedziałek, 18 sierpnia 2014

powrót

Kochani witajcie
Już jesteśmy w domku cali i zdrowi :-), wypoczęci i pełni energii do działania.
Niestety nie udało mi się napisać posta zanim wyjechaliśmy na wakacje, ale może dziś w końcu uda mi się coś napisać, ale nie będzie dziś nic o moich uszytkach.
Wakacje były cudowne. Byliśmy u rodzinki i również wiedzieliśmy się z przyjaciółmi.Także czas upłynął nam cudnie i wesoło. Bardzo dziękujemy wszystkim za wszystko.
 A teraz zapraszam na kilka klatek z nad morza.















                                                Pozdrawiam i do następnego posta M.





23 komentarze:

  1. Przepiękne zdjęcia i cudowne kadry! Ojj widzę, że dziewczynki zadowolone z wojaży :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak kochana zadowolone nie tylko one :-). Dziękuję

      Usuń
  2. Cudownie zdjęcia :) i fajnie, że już jesteś z powrotem :))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Edytko dzięki. Ja też się cieszę, że do Was zajrzę.

      Usuń
  3. Zdjęcia cudowne i pusta plaża w tle, czyli moje marzenie, kiedy zdarza mi się wyskoczyć nad Bałtyk. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Olu. Taka pusta nie była ;-)...te pierwsze były z pierwszego dnia. Mam jeszcze kilka fajnych :-).

      Usuń
  4. Pięknie :-) Czekaliśmy :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Hejo, witam Cię wypoczętą Marzenko! :)
    Widać, że cudnie dziewczynki się bawiły, ale gdzie wypoczywająca mama? ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. witaj Asiu. A nawet mam ze dwa fajne zdjęcia. Mężuś nam pstryknął z ukrycia i może nawet zamieszczę ;-).

      Usuń
    2. Już nie mogę się doczekać :) Jeśli się nie zdecydujesz publicznie pokazać masz przecież mojego maila, zawsze możesz mi podesłać sweet focie :P

      Usuń
  6. Masiu, piękne są Twoje wakacyjne kadry :) Ale (lekko egoistycznie) dobrze, że już wróciliście - przynajmniej dla wszystkich tu zaglądających ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Odpowiedzi
    1. Aniu bardzo dziękuję :-) to miłe czytać, że się podobają moje zdjęcia :-).

      Usuń

Bardzo dziękuję za odwiedziny i za każde słowo Twe.