piątek, 22 sierpnia 2014

A,B,C...

       Witam się po bardzo intensywnym ranku. Byłyśmy z dziewczynkami w oranżerii koło błoni krakowskich i bardzo polecam to miejsce. Umówiłam się z moją Martusia i jej córcia Julka, także dziewczynki szalały, a my nadrabiałyśmy zaległości ;-), może się uda zamieścić fotorelacje to zobaczycie jak tam fajnie. Dziś na początek zamieszczę zdjęcie z wakacji z moimi dziewczynami :-),tak jak komuś obiecałam ;-). To zdjęcie akurat zrobił mój mąż i powiem szczerze, że zakochałam się nim . A Wy co sądzicie?

 



 A teraz wracam do tematu,, bo dziś będzie o literkach, a ostatnio dość dużo ich uszyłam. Różowe, czerwone, niebieskie i szare ;-).  Moja koleżanka robiła rewolucję w pokoju dzieciaczków i poprosiła mnie    o uszycie literek na ścianę dla dzieciaczków oraz narzutkę. Dostałam instrukcje odnośnie kolorów, także zaczęłam działać. Chwile to trwało, ale się  udało. Jak paczuszka dotarła :-) to dostałam wiadomość, że Zuzia z literkami śpi, a do narzutki się przytula i  nie daje braciszkowi dotykać, żeby się nie zniszczyła. Jak mnie cieszą takie wieści.







A narzutka jest taka :





Pozdrawiam Was wszystkich, dziękuję za odwiedziny i do zobaczenia niebawem :-).

14 komentarzy:

  1. Jakie piękne zdjęcie to pierwsze - super wspomnienie z wakacji!!! Literki i narzutki urocze - groszki, krateczki, paseczki - idealne do dziecięcych pokoików :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Marzenko, piękna z Ciebie kobieta! :) Zdjęcie jest wspaniałe, widać na nim szczęście i miłość.
    Literki są wspaniałe, żałuję, że nie robię żadnego remontu, bo pokój zagracony mamy i literki nigdzie nie pasują. Ładne rzeczy w tej graciarni giną...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Asiu e tam moja piękność już przeszła, ale miłe przeczytać takie słowa :-).dzięki

      Usuń
  3. Piękności:) ..wiem wiem, że się powtarzam, no ale cóż skoro takie cuda tworzysz:)) Pozdrawiam!:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zdjęcie mega! Literki bardzo mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja się nie mogę napatrzeć na to piękne zdjęcie z wakacjii...sama miłość :)))
    Literki i narzutka cudne!!!!

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za odwiedziny i za każde słowo Twe.