poniedziałek, 7 lipca 2014

znowu kocyki ;-)

Witam serdecznie. Dziś mam wolne popołudnie, bo obie księżniczki śpią :-). Także Mamuśka, czyli ja korzystam z chwili (tak tak chwili, bo już ogarnęłam mieszkanko, wstawiłam obiad) i zasiadłam napisać posta i zanim skończę pewnie moje królewny wstaną :-). Dziś mimo upału jestem pozytywnie nastawiona na wszystko ;-). Czasu jak na lekarstwo, ale to nic pomału i się zrobi, postanowiłam nie pędzić, bo ten pęd mnie przytłaczał, że muszę zdążyć. Jednak komfort spokoju wygrał. I tak myślę, że pomału ze wszystkim zdążę prawda? A człowiek jest tylko człowiekiem i za dużo obowiązków każdego pokona. A tak pomału wszystko zrobię, dłużej mi zejdzie, ale to nic.

Dziś chciałam Wam pokazać kocyk jaki zrobiłam dla synka przyjaciół. Aga niedawno urodziła Filipka. Oczywiście na prezent postanowiłam uszyć kocyk (mam nadzieję, że im  ten pomysł się  podoba ;-)).A dla starszej siostry organizer na kredki.











        Ten kocyk uszyłam dla mojej koleżanki, która się wybierała do swojej koleżanki, która ma dwóch synków. Kocyk jest dla maluszka, a poducha auto dla starszego brata :-). I czekam z niecierpliwością czy prezent się podobał.







I powiem Wam, że bardzo lubię kocyki z autkami :-). Kilka ich ostatnio zrobiłam i jakoś  tak przypadły mi do gustu, ale muszę skoczyć do sklepu, bo aż mi materiału zabrakło hehe ;-). A w najbliższych dniach postaram  się wkleić  kolejne rzeczy, które już czekają na opublikowanie. Pozdrawiam serdecznie  maszka

14 komentarzy:

  1. Uwielbiam tutaj zaglądać:) tyle pięknych rzeczy za każdym wpisem prezentujesz:) no uwielbiam!!:))) Serdecznie pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana, potrzebuję porady odnośnie maszyny do szycia. Jestem na kupnie i się zastanawiam jaką wybrać. Czy możesz coś polecić? Jaką Ty używasz? Na co zwrócić szczególną uwagę?
      Z góry dziękuję za pomoc:)
      Serdeczności!:)

      Usuń
  2. Śliczności. Nie mogę się napatrzeć na te Twoje Szyjątka - wszystkie. Aż żal że moi chłopcy już tacy duzi, bo bym coś u Ciebie zamówiła, a tak to mogę tylko oglądać :-) cóż poczekam, co się odwlecze .... Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Twoje cuda zawsze wywołują u mnie uśmiech:)) świetne

    OdpowiedzUsuń
  4. Wspaniałe, kolorowe komplety. Marzenko, jak zawsze pomyślałaś o wszystkim, nawet śliczny organizer dla siostry zrobiłaś, jesteś niesamowita :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wszystko cudne!!!! Uwielbiam Twoje rzeczy są po prostu śliczne i takie dopracowane w każdym szczególiku :)))) Buziaczki

    OdpowiedzUsuń
  6. jestem ślepa i przeczytałam ' kucyki' :D śliczności :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne rzeczy, kolorowe, bajkowe :) chętnie bym na takim ślicznym kocyku poleżała na zielonej trawce gdy taka pogoda :)

    OdpowiedzUsuń
  8. No wyszły super! Na bank dzieciaki będą zadowolone :) Pozdrawiam!
    http://robiewdomu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Jak zwykle pieknie za kazdym razem to mowie bo jest tak faktycznie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. piękne rzeczy!!! kocyki jak zawsze urocze :) super pomysł na prezent:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Jeszcze raz dziękujemy za kocyk i organizer na kredki. Oczywiście ze prezenty nam się podobają. Wszystko co tworzysz jest wyjątkowe :-)
    Buziaki!!!

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetne ! Aż się ciepło w środku robi :) Pozdrawiam - M.

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za odwiedziny i za każde słowo Twe.