czwartek, 24 lipca 2014

Witam wieczornie.
Ten tydzień owocuje w posty ;-), chyba nadrabiam ostatnie zaległości, a niestety dużo ich jest oj dużo. I pewnie nie zdążę z nimi przed naszym wyjazdem, ale postanowiłam choć część zamieścić.  Jak zwykle będą kocyki, a ostatnio jakaś równowaga raz zielono, raz na różowo. Ostatnio było dla parki granat i czerwień, tym razem będzie na różowo :-) i troszkę kolorowo.
Moja przyjaciółka, która mieszka za wielką wodą poprosiła mnie o kocyk dla swojej koleżanki, która urodziła córeczkę Olivię. Kocyk poleciał do Nowego Jorku i bardzo się podoba, a to mnie cieszy oj cieszy.                                            A tymczasem zapraszam na zdjęcia.







Drugi kocyk jest dla malutkiej Kai , prezent z okazji chrztu i on się również podobał. Mi samej  te  kolory bardzo się podobają i  mam ochotę uszyć nowe kocyki dla moich dziewczynek, ale poczekam, aż wyrosną z tych co mają.







I jeszcze kotek dla little Lu, dla synka mojej przyjaciółki. Zażyczył sobie kotka, także powstał zielony koteczek ;-).




I jeszcze jeden co prawda mało z nim różu ;-), ale dziś kocyki dla dziewczynek także i kocyk dla Hani musi być. 





dobranoc

ps. Tak się zastanawiam nad zamieszczeniem tutorialu? Tylko o czym? ehh

4 komentarze:

  1. Marzenko, oostatni kocyk jest cudowny! Mega soczyste kolory, patrząc na niego czuję tę energię, której dodają tak ciepłe barwy :)
    Masz samochodziki, słonie, żyrafki, ozdoby do włosów, czapki, kominy, piórniki, kotki czy kocyki...tyle rzeczy do stworzenia DIY :) Osobiście z chęcią bym obejrzała jak wygląda Twoja pracanad kocykami i czapeczkami.
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. No to może zamieść tutorial jak te kocyki szyjesz, bo dla mnie to takie nie jest oczywiste :) Oczywiście wszystko jak zawsze piękne i dokładnie wykonane :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Tutek chetnie zobacze, mozesz zrobic jak np. uszyc sowe:) Twoje prace jak zawsze piekne :)

    OdpowiedzUsuń
  4. wszystko jest piękne jak zawsze :) świetnie dobrane kolory i precyzyjne wykonanie i wcale się nie dziwię, że wszyscy zadowoleni :) tak trzymaj dalej :))))

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za odwiedziny i za każde słowo Twe.