środa, 23 lipca 2014

owocowo

Czy lubicie letni dzień o poranku? To słoneczko, które już o 7 rano daje znać, że będzie piękny gorący dzień. Niestety upały dają się we znaki, ale park i zacienione miejsca załatwiają sprawę, jednak są bardzo oblegane. Chyba każdy lubi takie dni prawda? Ja w takie dni uwielbiam też jeździć na targ, a tam mnóstwo darów natury od warzyw do owoców. Wszystkie soczyste, kolorowe i tak pachą, że zjadłoby się je wszystkie. I tak marzy mi się swój własny ogród skąd brałabym te wszystkie pyszności :-), może kiedyś. A tymczasem powstały owocowe organizery na kredki, póki co niestety tylko na kredki, ale myślę o tym,żeby organizer rozbudować, ale wszystko w swoim czasie.









           Te organizery są mniej owocowe, ale wkład w środku jest lodowy, a któż lodów nie lubi?








                                          A na koniec nowa rzecz. Zostałam poproszona, o zrobienie słonika, miał szeleścić, mieć metki ;-) i  być z bawełny, żadnych pluszowych materiałów i zobaczcie jaki powstał :-).  Uszka szeleszczą, na grzbiecie ma trzy metki, a że słonik jest dla malutkiej dziewczynki zdecydowałam, że oczy będą wyszyte ( słoniki zawieszki mają oczka z guzików, ale dla takiego maluszka lepiej nie ryzykować). Także powstał  taki oto mój pierwszy "sensoryczny" słonik.






11 komentarzy:

  1. Fajne te organizery :) i śliczny słonik.

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow! Ale tego naszyłaś! Piękne są, ale najbardziej podoba mi się ten w czarne kropki z wisienkami <3 słonik uroczy! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystkie piękne, ale ja poproszę ten zielony w groszki a słonik jest uroczy, tylko że ja cenię sobie wierność, więc dalej kocham Twoje żyrafki:) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo fajne, ja staram się zmobilizować, żeby zrobić coś podobnego ale sztywniejszego na pędzle do makijażu

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wiesz ja w tym miękkim trzymam pędzle :-).

      Usuń
  5. Aj pieknie ! Cudownie , szczegolnie te z sowkami :) Ja lubie sloneczko o poranku szczegolnie keidy jestem na nocce na rybach z mezem :) Przyjemnie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Oj, te organizery faktycznie sprawiają, że mam ochotę na owoce, najlepiej prosto z krzaczka! :)
    Słoik jest fantastyczny, malutka z pewnością będzie zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  7. a jak zrobiłaś szeleszczące uszy? Folię wszyłaś? Fajne te szyjątka, wszystkie takie kolorowe, przyjemne :)

    OdpowiedzUsuń
  8. słonik rewelacyjny!!! rzeczywiście poszalałaś z kolorami jeśli chodzi o organizery :))) super...

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za odwiedziny i za każde słowo Twe.