niedziela, 20 lipca 2014

dla rodzeństwa

Wakacje w pełni. Pogoda jest także czasu na komputer brak. Powiem szczerze, że dużo się działo od mojego ostatniego wpisu. I tak strasznie chciałabym być na bieżąco i codziennie zaglądać, ale naprawdę nie mam kiedy. Tydzień temu były urodziny mojej młodszej córci :-) także dodatkowo musiałam się skupić na przygotowaniach. Już niedługo postaram się zrobić wpis
. Dziś jak zwykle na szybko, muszę  nadrobić moje zaległości, bo niebawem jedziemy na wakacje. Czas w końcu odpocząć. A jak się okazuje nawet mam od czego odpocząć ;-).
    Aby nie przedłużać tego szybkiego wpisu pokażę co przygotowałam dla bliźniaków dla Mai i Filipka. Koleżanka wybierała kolory i szczegóły także wszystkie sugestie zapamiętane i kocyki i reszta gadżetów uszyta zgodnie z wymaganiami ;-), są nawet piłeczki dla małej rączki z metkami( sama je zrobiłam z materiału z kocyka, żeby wiadomo było czyja jest piłeczka ). Poducha i organizer na kredki są dla ich starszej siostry. Kolor granatowy był kolorem wyjściowym i miał być prawie  w każdej rzeczy dla rodzeństwa.

                        Zapraszam do oglądania, a następnym razem obiecuję będzie więcej i postaram się




















                                             Pozdrawiam serdecznie i witam nowych obserwatorów.

18 komentarzy:

  1. Przeurocze jak zwykle, nie mogę się napatrzeć:) Czy Ty w ogóle sypiasz?

    OdpowiedzUsuń
  2. coz ja moge wiecej powiedziec, znowu musze pochwalic bo jestes mistrzynia w tworzeniu dodatkow dla dzieciaczkow :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fantastyczne!!! Cudne!!!:) A piłeczki przeurocze:)
    Serdecznie pozdrawiam!:)

    OdpowiedzUsuń
  4. śliczności!! kulki do zabawy to fajny pomysł:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki. Fajny oj fajny, moje dziewczyny zobaczyły i muszę dla nich szyć :-).

      Usuń
  5. wszystko śliczne i takie dopracowane ka ważdym szczególe :) cudeńka, cudeńka!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Pewnie uszycie takiej piłeczki to nie lada wyzwanie? Świetne rzeczy stworzyłaś :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Margo jak wykrój jest to i piłeczka się dobrze szyje :-)

      Usuń
  7. A gdzie mój komentarz? Byłam tu w nocy zaraz po publikacji i pisałam a nie ma:(. No chyba że nie przeszedł weryfikacji bo za mało chwaliłam;) no więc pochwalę jeszcze raz: cudne rzeczy dla dzieciaczków no i te groszki, uwielbiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Olu a no byłaś :-). Przeczytałam i byłam pewna, że dodałam, ale pewnie mi się przysnęło, bo jak już wiesz mało sypiam, także takie rzeczy mnie spotykają.

      Usuń
  8. Ale cudowne kolory! Ten granatowy mnie oczarował, nie sądziłam, że granatowe poduchy mogą wyglądać tak pięknie :) Jeśli będę zmieniała wystrój pokoju na pewno zastanowię się nad takimi dodatkami, fantastyczny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Asiu ten granat jest cudny i tak myślę, żeby do salony takie poduchy uszyć ;-).

      Usuń
  9. Ach, Marzenko, zapomniałam...udanych wakacji! Odpoczynek jak najbardziej się Wam należy. Jedź, nabierz sił i wracaj do nas z masą energii i nowych pomysłów :)

    OdpowiedzUsuń
  10. dzięki Asiu. Oby tylko naładować baterie to byłoby super. Jedziemy do ludzi których bardzo kochamy także myślę, że się uda.

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za odwiedziny i za każde słowo Twe.