poniedziałek, 9 czerwca 2014

Zielono mi ...

Tak się złożyło, że ostatnie kocyki i kołderki są w kolorze zielonym :-). Któż nie lubi tego koloru?  Kolor ten kojarzy się z życiem, naturą i bliskim kontaktem  z nią. A także nadzieją oraz wolnością i optymizmem :-). I chyba patrząc na te kocyki widać jakie są wesołe i kolorowe :-).

Ten kocyk  jest dla Patryczka. Wszystkie rzeczy jakie dla niego zrobiłam byly zielone :-)także kocyk na drugie urodzinki też musiał być zachowany w zielonej kolorystyce.






   A poniżej zestaw, a w sumie komplecik jaki udało mi się zrobić dla Olgusi i Krzysia. Tym razem zamiast narzuty jest cieniutka kołderka na lato :-) o wymiarze 105x135 cm. Miało być zielono i dziewczęco także róże, fiolety,szarości  się na niej znalazły. A dla Krzysia zielono i niebiesko. Starałam się aby kocyk i kołderka miały podobne materiały, ale żeby się różniły i chyba się udało.Już niedługo postaram się wszystko dostarczyć i jak zobaczę reakcję to będę wiedzieć czy się podoba czy nie ;-).









                                                       

  Tą narzutkę chciałam w osobnym poście, bo zielonego u niej wcale ;-), no chyba, że miętowy -no bo przecież to odcień zielonego prawda ;-). Ale postanowiłam zgłosić ta narzutę  do wyzwania w szufladzie :-).



A oto ona :
delikatna mieszanka pastelowych kolorów, większość materiałów koleżanka mi przyniosła, ja dobrałam resztę, żeby tworzyły całość. Narzuta tak bardzo mi się podoba, że sobie uszyję podobną ;-). 




6 komentarzy:

  1. Tak ta ostatnia jest najpiękniejsza :) stonowane pastele i szarości bardzo mi się podobają :) cudowne te kocyki, na nawet nie wiem jak się takie szyje... :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Marzenko, powodzenia w wyzwaniu, bo narzutka robi ogromne wrażenie :) Mam nadzieję, że Ci się uda :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale masz talent dziewczyno do szycia ! Koce sa piekniejsze niz w sklepie , nie moge sie napatrzec !

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja raczej nie przepadam za zielonym, ale w Twoim zestawieniu z innymi kolorami/wzorami wygląda rewelacyjnie :)
    Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam zielony kolor i bardzooooo podobają mi się twoje narzutki :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za odwiedziny i za każde słowo Twe.