niedziela, 15 czerwca 2014

Witam się w ten pochmurny dzień...ale u mnie dziś  będzie kolorowo :-).
Pojechałyśmy z dziewczynami w odwiedziny do koleżanki z przedszkola ;-), a że nie lubię chodzić do dzieci z pustymi rękami to na szybko zrobiłam dla nich serduszka z imieniem :-). Chyba im się podobały, bo cały czas się nimi bawiły :-).








A teraz też komplecik dla sióstr. Tym razem dla  Martynki i  Hani. Padło na żyrafki bo obie dziewczynki są jeszcze malutkie i ktoś do przytulania jest bardzo przydany :-).






pozdrawiam serdecznie wszystkich i witam nowych obserwatorów :- i dziękuję za odwiedziny.

13 komentarzy:

  1. O jakieś nowe kolorki żyrafek, cudne ;) Miłej niedzieli.

    OdpowiedzUsuń
  2. Serduszka śliczne, chyba nie ma małej dziewczynki, której takowe by się nie spodobały, chociaż ja jestem już duża i też bardzo mi się podobają, a żyrafki są uroczę naprawdę i kolorki też świetne:)) U mnie też dzisiaj pochmurno i pada więc pozdrawiam ciepło i słonecznie Kasia:))

    OdpowiedzUsuń
  3. Przesympatyczne są te tworzone przez Ciebie serduszka z imionami:) ..żyrafki też są fantastyczne!!:) Uwielbiam Twoje prace, można na nie patrzeć i patrzeć:)) Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Serduszka słodkie, a żyrafki nieodmiennie rewelacyjne :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Taka mama to skarb :)
    Żyrafki mają wspaniałe kolory! Choruję na miętowus obłąkanus, objawia się uwielbieniem dla wszystkkiego co miętowe ;) a i ten fiolet ma piękny odcień, Miśka powiedziała by 'hefalumpowy' :)

    OdpowiedzUsuń
  6. słodziutkie, aż miło patrzeć:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wcale się nie dziwię, że bawiły się tymi serduszkami :) Cudowne prezenty!

    OdpowiedzUsuń
  8. Jestem zachwycona Twoimi pracami. Sa takie niewinne i czyste . Serduszka sa piekne a zyrafki ze spiacymi oczkami przeslodkie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Jejku bardzo Wam dziękuję za tak miłe komentarze. Nie spodziewałam się ich...to naprawdę miłe jak ktoś docenia to co wykonałam. Bardzo Wam dziękuję i przepraszam tylko że nie dziękuję każdej z osobna. Dobrej nocy

    OdpowiedzUsuń
  10. Jak zawsze wszystko piękne i kolorowe :) świetne nowe kolory żyrafek :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ale słodziaki - przytulanki - żyrafy, cudny pomysł obdarowania dzieci i ślicznie wykonane maskotki! :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za odwiedziny i za każde słowo Twe.