czwartek, 26 czerwca 2014

nowe słonie

U Zuzieńki w przedszkolu było zakończenie roku i na tą okazję powstały nowe słonie ;-). Z jedną z mam ustaliłyśmy, że będą to słonie a w trąbie będą niosły karteczki z imionami wszystkich dzieciaczków. Pokazałam jej słonie które szyje, ale Marta stwierdziła, że słoń musi mieć duże wszyte z boku  uszy, a nie takie kłapciate ;-). Byłam trochę przerażona bo musiałam wymyślić projekt i cały czas myślałam jak ja te uszy wszyję? Okazuje się, że gorszy okazał się materiał(wymyśliłam sobie welur) niż wszycie tych uszu ;-).
 A oto one  :






                                                                       dobrej nocki.

20 komentarzy:

  1. Maszka słoniki są piękne!!!! Obłędne!!! czekam co jeszcze wyczarujesz :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Edytko dzięki wielkie. A jest kilka rzeczy, ale czasu brak :-(

      Usuń
  2. No i wyszło perfekt, brawo :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne! a welur..hmm..no trudny jest...:) pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki. Aniu oj tak trudny jest, ale dało radę ;-). I nawet okrągłą poduchę z guzikiem dla koleżanki uszyłam :-).

      Usuń
  4. Słonie rewelacja, piękne są i dzieciaczki też na pewno bardzo, bardzo zadowolone, welur to rzeczywiście trudny materiał ale efekt końcowy i możliwość przytulania tego zwierzaka wynagradzają chyba te trudności:)) Pozdrawiam Kasia:))

    OdpowiedzUsuń
  5. O rajciu ! Slonie wyszly Ci rewelacyjnie !

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne słoniki. Te z uszami chyba nawet bardziej mi się podobają. Są śliczne :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jejku fajne te slonie. Ja jeszcze nie szylam z weluru, ale pewnie to proste nie jest. A jak wszylas te uszy?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ewa dzięki. Welur możesz spróbować, ale łatwo nie jest ;-). A uszy powiem Ci, że wymierzyłam materiał na środku ciachnęłam i wszyłam. A może uda się mi tutorial zrobić to zamieszczę. Pozdrawiam

      Usuń
  8. Słonie wyjątkowe, wspaniałe mają uszy i świetnie im w szarości :) Świetnie, że nie obawiałaś się weluru, dzięki niemu wyglądają idealnie! :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za odwiedziny i za każde słowo Twe.