poniedziałek, 23 czerwca 2014

kocyki

Witam Was serdecznie to moje trzecie podejście do tego posta.  Cały czas coś mi wyskakuje i nie mogę skończyć, ale postanowiłam w końcu kilka słów napisać. Ostatnie tygodnie były pracowite, pełne w spotkania, wesołe i smutne. Czas płynie jak szalony, a ja ciągle się zastanawiam jak zrobić by było go więcej, ale coś mi z tym nie wychodzi. Niestety nastały takie czasy, że każdy dzień płynie jak szalony. I tak się zastanawiam czy to dobrze? Ale o tym kiedy indziej, dziś będzie na szaro i  różowo. Zapraszam do oglądania












toreb jest więcej , bo jeszcze kilka innych różowych rzeczy przygotowałam, ale o tym następnym razem.

dobrej nocki

11 komentarzy:

  1. Wspaniałości!!!!!:) Uwielbiam te Twoje cuda!!!:) Za każdym razem przyglądam się z zachwytem każdemu zdjęciu:)
    Serdecznie pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kocyk cudny i świetne kolory :) bardzo lubię takie połączenie :)
    W tle wkradły się cudne słoniki!!!!
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kocyk śliczny :) bardzo lubię te połączenie kolorów :)
    W tle wkradły się cudne słoniki!!!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne!! takei słodkie pastele najpiękniej wyglądają właśnie w dziecięcym pokoju :)

    OdpowiedzUsuń
  5. O dla Oli:)) cudne kocyki jak zwykle, no a tymi słonikami to kupiłabyś każdą Olę na świecie. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piekne! Wpisuje na moja wishliste
    dla Zosi ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudowne! Szary z różem tworzą fajny duet :)

    OdpowiedzUsuń
  8. I jak tu nie zakochać się w Twoich pracach?? Czystość i subtelność to ich atut, brak już mi słów Marzenko na to by wyrazić piękność i staranność. Tym bardziej podziwiam, że potrafisz tworzyć hurtowo !

    OdpowiedzUsuń
  9. sama słodycz! cudne, cukierkowe kolorki, też ostatnio miałam fazę na takie :P

    OdpowiedzUsuń
  10. jak zawsze piękne kolory i wzory i każdy wyjątkowy :) dla naszych wyjątkowych pociech :)

    pozdrawiam
    Magda

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za odwiedziny i za każde słowo Twe.