niedziela, 29 czerwca 2014

kocyki

Witam się dziś z rana. Niestety na weekendzie nie miałam jak tu zajrzeć, bo wyjechaliśmy do rodziców i nie było możliwości. Teraz wakacje, dzień dłuższy także mam nadzieję, że wszystko tak się ułoży, że będę mogła częściej zaglądać tutaj i na inne blogi. 
Dziś chciałam pokazać ostatnie kocyki jakie udało mi się uszyć. Dla Poli miało być zielono i różowo moim zdaniem wyszło bardzo fajnie. Nawet żyrafce wyszyłam różowe oczka, buźkę i uszy, żeby pasowały kolorystycznie do kocyka. Natomiast kocyk dla Hani był wzorowany na kocyku, który już szyłam, zmieniałam kilka materiałów, także jest również wyjątkowy co tamten. Różowe serduszko z imieniem i laleczka. Jednak z tym kocykiem była mała przygoda, ale niestety nie dam rady teraz  napisać. Także innym razem się postaram, jeśli nie zapomnę, bo coś z tym zapominaniem u mnie ostatnio często się zdarza  niestety. 

- kocyk dla Poli 







                                                               - kocyk dla Hani







9 komentarzy:

  1. Piękności ! Mam tylko nadzieje ze znajdziesz czas na pisanie , bo uwielbiam czytc :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne komplety Marzenko :)

    OdpowiedzUsuń
  3. O i jakaś lala ładna nawet się w kadrze znalazła :) Kocyki są jak zawsze super :)

    OdpowiedzUsuń
  4. uwilbiam takie pastelowe cuda :):)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak ja lubię to oglądać, te kocyki są śliczne, a żyrafka do kompletu wyszła naprawdę super, te kolorki bardzo do siebie pasują, a lali też oczywiście nic nie brakuje:)) Pozdrawiam Kasia:))

    OdpowiedzUsuń
  6. piękne wszystko :) jak zawsze u Ciebie Marzenko....

    OdpowiedzUsuń
  7. dzięki, dzięki i jeszcze raz dzięki wielkie. Naprawdę Wasze komentarze mobilizują do działania :-). Pozdrawiam Was wszystkie

    OdpowiedzUsuń
  8. szkoda, że nie trafiłam na Ciebie kiedy kompletowałam wyprawkę dla córki, te kocyki sa piękne

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za odwiedziny i za każde słowo Twe.