środa, 4 czerwca 2014

czapy

Witam się popołudniem :-).  Aura coś spacerkom ostatnio nie sprzyja i czekamy z utęsknieniem na pogodne i ciepłe dni :-). Mimo, że mamy sezon nie czapkowy to przez ostatnie ochłodzenie uszyłam kilka nowych wzorów. Część na specjalne zamówienie, czekają na odbiór :-). Gdybym tylko miała więcej czasu to więcej bym uszyła, ale ostatnio czas mnie dobija, czasem się zdarza, że gubię dni tygodnia, ale gorzej jest jak zdaję sobie sprawę, że mamy czerwiec ,a mi się wydaje, że to maj. Nie wiem kiedy to wszystko się jakoś uspokoi, bardzo bym chciała zwolnić i tak nie gonić .......ale cóż począć










6 komentarzy:

  1. Ale ładne :) też szyję dla mojego synka. I mam podobny problem z czasem :/ no ale ja chciałam o czymś innym...hdzie kupić szary materiał w kotwice?

    OdpowiedzUsuń
  2. Super śliczne te czapunie, każda jak malowana i każda bez wyjątku bardzo mi się podoba. Pozdrawiam Kasia:))

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne czapeczki!! z różówą kokardką najpiękniejsza bo idelna byłaby dla mojej córy :):):)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za odwiedziny i za każde słowo Twe.