środa, 28 maja 2014

wymiana

Jestem dziś będzie o wymianie :-). Jakiś czas temu, zgadałyśmy się z Edytką z decorre , że ja zrobię żyrafkę dla jej Polci i czapę dla Antka, a ona zrobi aniołki dla moich dziewczynek. W między czasie powstała myśl, że może uda jej się ulepić zamiast aniołków, laleczki podobne do moich dziewczynek. Nasze prace ręczne chwile trwały ;-), a to święta, a to choroba, ale w końcu udało się wszystko skończyć. Z niecierpliwością czekałam na przesyłkę od Edytki.  Jak już dotarła to obie z Zuzką otwierałyśmy z szybkością światła, Polunia wtedy spała, a nasza ciekawość była tak wielka, że nie poczekałyśmy na nią :-(.  Laleczki były idealne, włosy ciuszki, a nawet sznurówki w trampkach Poli ;-). Zuzka zaczęła się nimi bawić, a ja jej powiedziałam, że to zawieszki na ścianę. Jak tylko Polunia wstała to poszłyśmy zawiesić nad łóżeczka. Jednak docelowo laleczki zamieszkały na innej ścianie i razem tworzą parę idealną tak jak moje córy ;-).
A oto zdjęcia







A dlaczego takie laleczki? Edytka zrobiła je na podstawie zdjęć z ostatniej sesji 




A poniżej rzeczy, które ja wysłałam 

żyrafka dla Poli 


                                                              - czapa dla Antka

                                           
             - dzień przed wysyłką uszyłam dla Poli opaskę z kokardką, żeby pasowała do braciszka :-)


                         
                                      - i jeszcze chustki pod szyję :-) na chłodniejsze dni.


Ja i moje dziewczyny jesteśmy bardzo zadowolone z wymiany i chyba Edytka i jej pociechy również :-).

9 komentarzy:

  1. Świetna wymianka...lale jak żywe...a Twoje szycie... rewelacja:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna wymianka :)
    Jestem wielką fanką Twoich Żyrafek - są cudne :)
    A laleczki wyszły rewelacyjnie :)
    Pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale fajne te laleczki, faktycznie podobne do dziewczynek:))) Wymianka bardzo udana!

    OdpowiedzUsuń
  4. Wymianka super!!! Te laleczki są prześliczne i jak dokładnie odwzorowane, super prezent:)) A prezenty od Ciebie też piękne i do tego jakie praktyczne:) Pozdrawiam Kasia:))

    OdpowiedzUsuń
  5. Ojej jakie cuda! Z masy solnej te laleczki czy z czego? Piękne. Żyrafa również pierwsza klasa!

    OdpowiedzUsuń
  6. Wszystko jest cudne :)))) żyrafka podbiła serducho Poli, a w opasce wygląda prześlicznie :))))
    Jeszcze raz Ci dziękuję za tak fajną wymiankę :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wspaniałe laleczki, wykonane są cudnie, a i sesję dziewczynki wspaniałą miały :) Małe modelki, obie wyglądają uroczo.
    Żyrafka ma wspaniałe kropy, z tymi różowymi dodatkami wygląda ślicznie! :) A i komplet dla maluchów na głowy też jest świetny :)

    OdpowiedzUsuń
  8. az milo sie patrzy na te cudenka, a laleczki doslownie jak dziewczynki :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za odwiedziny i za każde słowo Twe.