wtorek, 20 maja 2014

Witam się z rana :-). Ja jak zwykle w biegu, ciekawa jestem czy to już tak zawsze będzie? Czy może troszkę uda się zwolnić? W tamtym tygodniu w końcu udała nam się wymiana z Edytką z Decorre, ale o tym jutro, przepraszam Edytko, że tyle to trwa, ale przy natłoku zajęć nie mam kiedy zrobić dobrych zdjęć i ich zamieścić. Popołudnie poświęcam czas laleczkom i jutro zrobię wpis. A dziś zaległe rzeczy, które miałam opublikować w tamtym tygodniu, ale jak już wiecie nie zawsze udaje się zrobić to co sobie zaplanujemy.                                                                        Zapraszam

                                                                 kocyk dla  Zuzi






kocyk dla Lenki






Kontrastowy zestaw dla Mikołajka- o to zamówienie expresem tworzone :-). W czwartek dostałam telefon czy dam radę do jutra  uszyć piłeczkę, autko i może coś jeszcze. W dzień myślałam co uszyć, a wieczorem zasiadłam i nie szło mi szycie oj nie szło, ale udało się. A efekt oceńcie sami.

                                                                     









 I jeszcze jeden zestaw dla cudownego rodzeństwa Alicji i Szymusia, które miałam przyjemność uwiecznić na zdjęciach :-).





Miłego dnia Wam życzę i witam nowych obserwatorów, 

14 komentarzy:

  1. Napracowałaś się. Ale efekty są wspaniałe! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale piękne rzeczy szyjesz!!! Śliczne wszystko, nie mogę się napatrzeć.

    OdpowiedzUsuń
  3. Nawet jak szycie nie idzie, to wszystko perfekto :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne wszystko, jak zawsze:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ależ super jest to wszystko.. pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam Twoje prace !! Doslownie pachną świeżością i są takie nie winne :) Sówka najlepsza :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wszystko piękne i perfekcyjnie wykonane :))))
    Jeśli chodzi o wymiankę to spokojnie bo ja też nie mogę nic zrobić bo znowu jesteśmy chorzy :(

    OdpowiedzUsuń
  8. Wszystkie rzeczy świetne, piękne, cudne, ten kocyk dla Lenki bardzo pomysłowy, super kolory a zestaw dla Mikołajka super:)) Pozdrawiam Kasia:))

    OdpowiedzUsuń
  9. Jejjj jakie cudeńka tworzysz wspaniałe!!!:) Śliczności!!!:) Jestem zauroczona:) Takie kochane przymilaki...no napatrzeć się nie mogę!! :)
    Dziękuję za odwiedzinki u mnie na blogu:) Zapraszam - dzisiaj się zrobiło żółto:)))
    Serdeczne pozdrowienia pełne kolorów ślę:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Piłka wyszła extra, piekne kolory w kocyku dla Lenki, bardzo mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  11. Kocyk pierwszy olśniewa!kolory genialne..uwielbiam takie..jest i żyrafka:) słodkie są,pozdrawiam Cię serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  12. Oj ja to bym chciała, żeby mi tak wychodziło jak mi "nie idzie":) A zwolnisz (troszeczkę) jak dzieci dorosną i zaręczam, że będziesz tęsknić za czasem kiedy goniłaś każdą chwilę, ale byłaś dla nich najważniejsza na świecie. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Wszystko wspaniałe Marzenko! Ale pierwszy przemawia do mojego gustu najbardziej, uwielbiam takie kolory. Dziewczęcy - prawdziwy cukiereczek :) A zestaw dla Lenki przypomina mi piórniczek, to chyba te same kropeczki ;)
    Całe szczęście, że mimo braku chęci zasiadłaś, wyszły wspaniale! :*

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo Wam dziękuje za miłe słowa :-), wybaczcie, że nie piszę każdej z osobna, ale mam ograniczony czas na bloga(nad czym ubolewam :-(), ale mam nadzieję, że wkrótce to się zmieni. To że moje uszytki się podobają :-) to napędza mnie do dalszej gonitwy ;-). Już niedługo więcej wszystkiego będzie. Dziękuję Wam jeszcze raz z całego serca.

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za odwiedziny i za każde słowo Twe.