wtorek, 13 maja 2014

Witam się po chwilowej nieobecności, ale jak wiecie ostatnio u mnie ostatnio z czasem. Mam nadzieję, że jakoś tak się poukłada, że będę mogła spokojnie na blogu bywać i wpisy robić, bo naprawdę blogowanie wciąga i jakoś tak ciężko się bez niego obejść. Ostatnie dni mijają mi twórczo :-) ( tylko nie do końca wiem czy mi ta twórczość wychodzi ;-)), ale o tym kiedy indziej. Dziś o organizerkach na kredki lub mazaki choć ostatnio mi wpadł do głowy pomysł żeby jeszcze w nim strugaczkę , gumkę i linijkę zmieścić. Zobaczymy kiedy znajdę chwilę co by projekt rozrysować.







                                      






                                                                    pozdrawiam M.

7 komentarzy:

  1. Piękne, kolorowe, aż chce się rysować :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny pomysł :) rewelacyjne organizery!!!!
    Marzenko z czasem wszystko się poukłada ;)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny i łatwo go zabrać w plener :P ten z sowami bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam takie przyborniki :) Swietnie je wykonalas :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne i materiały śliczne. Szkoda że ja już taka duża jestem. A co do rozbudowy to chyba dobry pomysł.
    Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jejjjj!!! Organizerki są przeurocze!!! Takie pełne kolorów wspaniałych i wesołych:) Super!!! Bardzo mi się spodobały:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Kochana są wspaniałe! Dziękuję za możliwość korzystania z takiej piękności :) W podziękowaniu zapraszam na małą sesję z Twoim sowim piórnikiem na blogu ;)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za odwiedziny i za każde słowo Twe.