sobota, 19 kwietnia 2014

Życzenia

    Witajcie zaplanowałam kilka rzeczy do zrobienia, ale jak to plany czasem się zmieniają. Także postanowiłam odpocząć w te Święta i zająć się wszystkim zaraz po nich.

            A tymczasem chciałam  złożyć najserdeczniejsze życzenia. Przede wszystkim życzę  dużo zdrowia i pogody ducha. Niech radość na co dzień Was nie opuszcza. Niech te święta będą okazją do przemyśleń, wybaczenia i zapomnienia o wszystkich smutkach.





                    ps. Nie mogłam się zdecydować na jedną z kartek. Także zamieściłam 3 które                                                  zrobiłam. A jaja ręcznie malowane przez  przez moją sąsiadkę.

                                     
                                                     

9 komentarzy:

  1. Wesołych, pogodnych i rodzinnych Świąt życzę :)
    Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystkie trzy karteczki są śliczne. Wesołych świąt! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Radosnych Świąt ! Pozdrawiam serdecznie i przedświątecznie jeszcze - M.

    OdpowiedzUsuń
  4. Najserdeczniejsze życzenia także dla Ciebie i Twoich najbliższych. Wspaniałego odpoczynku i do zobaczenia wkrótce :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Tobie i Twoim bliskim również Wesołych Świąt:)) A karteczki wszystkie bardzo ładne:)) Pozdrawiam Kasia:))

    OdpowiedzUsuń
  6. Kartki wyszły piękne!
    Właśnie odpisałam Tobie w komentarzu, ale jeszcze raz: Wesołego Alleluja! :*

    OdpowiedzUsuń
  7. Świątecznie zapraszam: http://szyciekoty.blogspot.com/2014/04/koci-zajaczek-dla-matki-i-nie-tylko.html

    OdpowiedzUsuń
  8. Kartki świetne!!! Dziękuję za piękne życzenia i życzę Tobie Marzenko i dla całej Twojej rodzinki samych słonecznych dni i głowy pełnej pomysłów :)))

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za odwiedziny i za każde słowo Twe.