środa, 23 kwietnia 2014

wyróżnienia

Witam się poświątecznie troszkę mi zeszło z przywitaniem się, ale znowu mnie zmogło. To jest nie do wiary, żebym tak często łapała infekcje, ale cóż poradzić. Oby medykamenty pomogły, ale już nie przynudzam o tej moim przeziębieniu.
Przed świętami spróbowałam czegoś nowego :-). Miała małe kawałki materiału dresowego i postanowiłam uszyć spódniczki :-) tzn. spróbować i wyszły jak wyszły, ale i tak Wam pokażę :-). Zdjęcia robione na szybko także troszkę są niewyraźne.
                                               





A teraz najważniejsze. Muszę się pochwalić. W tamtym miesiącu brałam udział w konkursie na najlepszy nowy blog hand made i zajęłam trzecie miejsce, ależ to wielka radość :-). Dodatkowo spotkały mnie inne miłe niespodzianki i dostałam aż 4 wyróżnienia liebster award. Chwilę to trwało, ale udało się odpowiedzieć na wszystkie pytania.





     A co to za nogroda

                                                         „Liebster Blog Award jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za „dobrze wykonaną robotę”. Jest przyznawana dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów, więc daje możliwość ich rozpowszechnienia. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. Następnie Ty nominujesz 11 osób (informujesz je o tym) oraz zadajesz im 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, który Cię nominował”



pierwsze wyróżnienie dostałam od  Agnieszki z konopkowe zamysły dziękuję 

pytania do mnie:
1. Szczęście według mnie to ...
 - szczęśliwe  i zdrowe dzieci.

2. Dlaczego zajmujesz się rękodziełem?
 -  uwielbiam szyć maskotki, a jak słyszę, że dzieci uwielbiają się do nich przytulać to motywacja jest jeszcze większa. A jaka radość

 3. Co daje Ci poczucie spełnienia?
  -   moje dzieci bez nich życie już nie miałoby sensu.

 4. Góry czy morze?
  -  morze za zapach i widoki i szum morza

5. Twój ulubiony kolor i z czym Ci się kojarzy?
 - szary po prostu szary, a kojarzy mi się z prostotą i szykiem.
6. Ulubiona bajka z dzieciństwa (taka, do której masz i będziesz mieć sentyment)?
-  krecik
7. Pierwsza Twoja myśl po usłyszanym słowie MIŁOŚĆ?
  - jakie szczęście jest jej zaznać
8. Czy gdybyś miała czarodziejską różdżkę i mogła cofnąć czas w swoim życiu, czy byś to zrobiła i dlaczego?
 - nic bym nie zmieniła.
9 . Nad jaką pracą rękodzielniczą właśnie pracujesz/ bądź zamierzasz pracować?
-  nowe kolorowe kocyki, sowy, autka itp.


drugie od  Ani z twórczej  pasieki. Dziękuję  :

1. Wielu z nas ma w domu jakiś przedmiot, który jest niemalże amuletem, ma dla nas bardzo duże znaczenie i za nic byśmy się go nie pozbyli. Co to za przedmiot i jaka jest jego historia?
     -  zegar  ścienny (trochę dworcowy) wędruje z nami już dobrych parę lat i nie wyobrażam sobie, że mogłoby go nie być.   
 2. Jak się relaksujesz, co cię odpręża? To oczywiste, że rękodzieło, ale poza nim?
    - spacery, książki, fotografia.   
 3. Jakie jest twoje ulubione miejsce?
     -  moja sypialnia.   
 4. Czy masz swój kącik rękodzielniczy i jak on wygląda? Jeśli nie masz, to jaki miałby być?
    -  mam swój kącik i póki co cały czas go przerabiam.  
  5. Czy jest ktoś, kto wspiera twoją pasję?
    -  moje córy, mężuś i rodzina.

   trzecie od Renaty z reanja.  Dzięki wielkie  :

1.Ulubiona technika
  - igła i nitka po prostu szycie, ale czasem haft krzyżykowy, szydełko .
2. Tworzę od …
 3 lat a intensywnie od roku
3. co Was inspiruje ?
- dzieciaki i ich beztroskie patrzenie na świat
4. gdy nie tworzę to …
Cały czas o tym myślę, a poza tym  robię dużo rzeczy żeby nie stać w miejscu.
5. Ulubiona potrawa?
makaron na ostro – aglio alio
6. nie umiem się obejść bez?
Moich dziewczynek no i mężusia trochę też

i ostatnie od Edytki z decorre masa solna. Bardzo dziękuję :-). 
1.Kawa czy herbata?
  - kawa
2. Czekolada czy sucharek?
- i  to i to J
3. Ciekawa książka czy nudna komedia?
- książka
4. W góry czy nad morze?
- morze
5. Rock czy disco?
- rock
6. Marzy mi się …?
- znów jeździć konno.



moje nominacje  dla dziewczyn, które mają pomysły i zdolne rączki i potrafią zrobić naprawdę piękne rzeczy. Szkoda, że nie mogłam nominować tych co co mnie nominowały :-). 


A oto moje pytania dobrej zabawy  życzę :-)

  1. Jak rano wstajesz to co sobie myślisz?
  2. Ulubiony muzyka?
  3. Prezent kupiony czy zrobiony?
  4. Makijaż widoczny czy delikatny?
  5. Kto Cię inspiruje ?
  6. Jakie filmy lubisz oglądać?
  7. Wakacje w Polsce? Czy za granicą?
  8. Pies czy kot?


pozdrawiam wszystkich bardzo serdecznie i zapraszam jutro :-) na nowy wpis.

                                












11 komentarzy:

  1. Spódniczki urocze, modelki świetne :) Gratuluję tylu wyróżnień i dziękuję za nominację... to znaczy, że mam odpowiedzieć na te pytania, tak?

    OdpowiedzUsuń
  2. Spódniczki wyszły świetnie!! Modeleczki przesłodkie:):)
    Dziękuje bardzo za wyróżnienie!!! Na pytanka już odpowiedziłam dziś:):):)
    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję!! W niedługim czasie postaram się odpowiedzieć :) Ostatnio dres mnie pociąga bardzo :) piękne spódniczki :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. Spódniczki cudne a modelki przeurocze, nie dziwię się więc tym Twoim pięknym pomysłom, skoro masz takie "muzy". Baaardzo dziękuję za niespodziankę- wyróżnienie:), obiecuję się tym zająć, jak tylko "sajgon", który mam ostatnio w pracy trochę ucichnie i odzyskam choć odrobinę wolnego czasu. Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  5. W takim razie gratuluje i dodaję coś od siebie. Uwielbiam tu zaglądać i najszczerzej jak również, potrafiłam nominowałam Cię do nagrody Liebster Award :) Zapraszam po szczegóły do siebie: http://mamablogujepl.blogspot.com/2014/04/w-kilka-zdan-dookoa-siebie.html
    Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajne spódniczki i jakie urocze modelki. Dziękuję bardzo za wyróżnienie, niedługo dopełnię formalności. Pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  7. Spódniczki świetne wyglądają :) a modeleczki są po prostu urocze :)
    Widzę, że nie tylko mnie choróbsko dopadło :(
    Gratuluję Ci Marzenko wyróżnień o dużooooo zdrówka życzę :)))

    OdpowiedzUsuń
  8. Spódniczki świetne :) Dziękuję za wyróżnienie :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Spódniczki śliczne i pewnie bardzo wygodne - w sam raz do zabawy ;) Już o modeleczkach nie wspomnę, cudowne są!
    No i gratuluję wyróżnienia!

    OdpowiedzUsuń
  10. spódniczki wyglądają rewelacyjnie

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratulacje Marzenko, idziesz jak burza! :)
    Dziewczynki masz wspaniałe, pięknie prezentują spódniczki :) Może dresówka nie jest najpiękniejszym materiałem, ale odpowiednio uszyta ma swój urok - Tobie się udało :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za odwiedziny i za każde słowo Twe.