środa, 9 kwietnia 2014

kotki

Ostatnio, choć powinnam napisać jak zwykle cierpię na  totalny brak czasu. Robię kilka rzeczy naraz i chyba nic z tego nie wychodzi. Oj jak ja bym chciała na kilka godzin zatrzymać czas i zrobić wszystko na spokojnie, a nie ciągle w biegu.
Miesiąc temu brałam udział w wyzwaniu KOT , moje kotki zdobyły 66 głosów i zajęły 22 miejsce :-). Na 131 prac to dobry wynik - prawda ;-). Ale ja chciałam pokazać nowe kotki, które powstały w między czasie. Także zapraszam do oglądnięcia kotków.











A poniżej moja pierwsza kosmetyczka ;-) w zestawie z kotkiem . Zuzka kotka porwała, ale na szczęście kosmetyczkę mi oddała. 







dobrej nocki 


23 komentarze:

  1. Kochana, czy Ty kiedyś śpisz? :) Tyle wspaniałości udało Ci się stworzyć. Kotki są świetne, zwłaszcza te z tkaniny w drobne kwiatki.A w konkursie zajęłaś bardzo dobre miejsce.

    OdpowiedzUsuń
  2. Kotki śliczne:) Gratuluje takiego miejsca w wyzwaniu, ja niestety niewiem ile miałam pkt i które miejsce zajeła moja praca :):)Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Anetko. Wyniki są na kot wyzwaniu. wszystko się wyświetliło :-). pozdrawiam

      Usuń
    2. Dziękuje za podpowiedź jak znaleźć wyniki:) moje filcakowe kociaki zdobyły 21 głosów :):)

      Usuń
  3. Odpowiedzi
    1. Dzięki wielki. Szkoda, że zaraz jej nie będzie ;-).

      Usuń
  4. W przeciwieństwie do czasu - pomysłów Ci nie brakuje. Super dobrane materiały, kwieciste kotki bardzo mi się podobają ;-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudne miauczki, zwłaszcza te w drobne kwiatuszki! :) Choć wyzwaniowe również bardzo przypadły mi do gustu. Twoje kociaki mają urocze pyszczki. Gratuluję 22 miejsca! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Kotki szyjesz urocze, szczególnie śliczne są te w drobne kwiatuszki, takie delikatne, idealne przytulanki.

    OdpowiedzUsuń
  7. Kotki w kwiatki są śliczne, zawładnęły moje serce, a ten komplecik z kosmetyczką jest bajeczny, idealny dla małej modnisi-dla dużej zresztą też. Pozdrawiam Kasia:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki Kasiu. I fajnie, że komplecik Ci się podoba :-), bo mi też

      Usuń
  8. iiiile kociaków:) wszystkie równie słodkie;)
    Pewnie, że to bardzo dobry wynik - gratulacje:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Jak ja uwielbiam kociaki :))))
    Są bajeczne :)))

    OdpowiedzUsuń
  10. kotki są rewelacyjne :))) takie do przytulania :)
    uważam że wszystko wychodzi Ci świetnie!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Edytko. Też bym tak chciała uważać ;-)

      Usuń
  11. Gratulacje! 22 miejsce to rewelacyjny wynik! Z resztą nie dziwię się bo kotki są przecudne! Mój Kuba ma kota na punkcie kota i dobrze, że nie widzi tych cudności bo na pewno by się zakochał!
    Szczerze mówiąc, sama się zakochałam we wszystkich Twoich pracach!
    Pozdrawiam cieplutko :-)

    http://mamablogujepl.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za odwiedziny i za każde słowo Twe.